StoryEditor

Spoločnosť Wüstenrot mení svoj korporátny claim

19.05.2021, 13:00
Autor:
redred
Nosným pilierom kampane je podstránka s interaktívnym spotom, ktorý zachytáva rôzne situácie v rôznych životných etapách.

Wüstenrot po viac ako siedmich rokoch mení svoj korporátny claim. Pôvodný slogan: „život sa mení rýchlo“, skupina nahradila claimom: „W dobrom aj v zlom.“ Nový slogan skupina Wüstenrot predstavila v interaktívnom spote, ktorého dej má možnosť ovplyvňovať samotný divák. 

 „Cieľom komunikácie je ukázať rôzne životné situácie zasadené v kulisách bežného života. Pretože práve v ich rámci sa môže odvíjať príbeh v dobrom, ale aj v zlom. Výlet autom môže byť nezabudnuteľný alebo sa stane niečo, vďaka čomu na celý výlet môžete zabudnúť. Podstatné je, že sa aj v nepríjemných chvíľach máte na koho spoľahnúť, “ hovorí Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot. 

Nosným pilierom kampane je podstránka s interaktívnym spotom, ktorý zachytáva rôzne situácie v rôznych životných etapách. Divákovi autori spotu umožnili  jednotlivé situácie vidieť v dobrom alebo zlom svetle jednoduchým stláčaní písmena W alebo klikaním myšou. Kampaň bude prebiehať výlučne v online priestore.

Pozrieť si ju môžete na tomto linku.

„Štartujúca kampaň je zasadené do online, pretože sa Wüstenrot pre rok 2021 zaviazal nevyužívať na marketingové účely bilbordy, citylighty a ďalšie veľkoplošné reklamné tabule. Wüstenrot svojím krokom chce prispieť do boja s vizuálnym smogom, ktorému sú vystavení obyvatelia takmer každého mesta na Slovensku,“ uzavrel Lukáš Bertók.

Nový claim „w dobrom aj v zlom“ bude Wüstenrot v najbližšom období  zavádzať do komunikácie na svojich pobočkách  a ďalších nosičoch.

Aktuálnu kampaň zastrešila agentúra Blue space, z dlhodobého hľadiska však spoločnosť spolupracuje aj s agentúrou Trendis.

01 - Modified: 2023-10-05 09:24:12 - Feat.: - Title: Zmeny vo vedení skupiny Wüstenrot na Slovensku: Novou členkou predstavenstva je Katarína Novotná 02 - Modified: 2021-07-19 10:14:03 - Feat.: - Title: Wüstenrot spustila kampaň na podporu rizikového životného poistenia
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 09:24