StoryEditor

Zakladateľ projektu Introducing ad(wo)men: Zmena prebieha, ale stále je viac rešpektovaný mužský názor

31.05.2021, 07:00
Andrej Csino o tom, čo sleduje rozhovormi so ženami, ktoré pôsobia v marketingovej komunikácii.

"Projekt Introducing ad(wo)men je reakciou na diskusiu, ktorá vznikla pri téme poroty Digital Pie bez jedinej ženy", tvrdí Andrej Csino, kreatívny a strategický riaditeľ CORE4 Advertising. "Sám som bol toho účastný a vnímal to ako nepríjemné prekvapenie. Blažena Sedrovičová dala do pléna nápad, aby sme s tým niečo začali robiť a my sme práve v agentúre mali rozbehnutý náš video blog C4 Studio, čo mi prišlo ako dobrý formát na vznik relácie," opisuje Andrej Csino vznik projektu Introducing ad(wo)men. V ňom spovedá ženy, ktoré pracujú v oblasti marketingovej komunikácie.

Prečo ste si vybrali názov Introducing ad(wo)men?
Nechcel som čakať na dlhodobú diskusiu, vnímal som reakcie na sociálnych sieťach a preto som reagoval rýchlo a de facto cez noc vytvoril koncept Introducing ad(wo)men, ktorý odkazuje na zaužívaný výraz "Admani" čo už samo o sebe odzrkadľuje, že reklamná branža je stále vnímaná ako "mans world". To je, samozrejme, dnes už hlúposť.

Projekt je realizovaný v spolupráci s ADMA, ktorá ho a...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 09:20