Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
31.05.2021, 11:20

ČSOB launchuje svoj nový produkt v raji

Prichádza s online účtom bez poplatku a podmienok. Koncept kampane pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

ČSOB launchuje svoj nový produkt v raji
Zdroj: Youtube

ČSOB Banka nadväzuje na súčasný trend digitálnych účtov a uvádza nový produkt, online ČSOB Smart účet, ktorý je možné rýchlo a jednoducho založiť prostredníctvom bankovej aplikácie ČSOB SmartBanking alebo na oficiálnej stránke banky. 

Kedy sa mohli ľudia prvýkrát stretnúť so skrytými podmienkami? Bolo to už na počiatku ich existencie pri strome poznania v nádhernom prostredí raja. Práve tento motív sa stal základným pilierom kreatívnej komunikácie výhodného účtu s posolstvom – Vďaka online ČSOB Smart účtu sa máte ako v raji.

Televízny spot parafrázuje najznámejší rajský výjav, v tomto prípade sa však Adam a Eva nenechajú zlákať nevýhodnou ponukou a na apel múdrej sovy ako symbolu poradenstva ČSOB radšej siahnu po novom online účte.

Koniec ešte dôvtipným spôsobom komunikuje jednoduchosť a rýchlosť založenia ČSOB Smart účtu iba jedným prstom v smartfóne.

Kampaňový koncept raja stvorili opäť v agentúre MUW Saatchi & Saatchi.

„Keby mi niekto pri štarte konceptu so sovou povedal, že preletíme taký kus cesty a skončíme až v raji s Adamom a Evou, asi by som to považoval za odvážnu až nereálnu predstavu. Preto som veľmi rád a úprimne si cením veľkú odvahu klienta ísť do tohto konceptu a spoločne s produkciou aj režisérom nás nechať vytvoriť tento Raj 2.0,“ uvádza Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.

Réžie spotu sa zhostil Tomáš Řehořek pod produkčnou taktovkou Hitchhiker Films, O 3D postprodukciu, tentokrát viacerých zvieracích hrdinov, sa postaralo Alien Studio.

„Reklamný koncept so sovou už prekonal všetky naše očakávania a trhové komunikačné benchmarky. Priradenie k značke, skóre spokojnosti a spontánna či podporená znalosť reklamy rastú každým novým spotom. Príbehy sovy Ute výrazne podporujú pochopenie komunikovaných benefitov a aj motiváciu k nákupu, takže efektivita nášho konceptu je jednoducho... božská. Tak tento pocit sme preniesli aj do komunikácie nášho unikátneho online ČSOB Smart účtu,“ hovorí Mária Horváthová, manažérka oddelenia komunikácie ČSOB.

Súčasťou kampane je okrem spotu, televízneho sponzoringu a rôznych online výstupov aj netradičný kľúčový vizuál. Jeho realizácii do printovej podoby predchádzal reálne namaľovaný obraz mladou slovenskou reštaurátorkou, ktorý parafrázuje slávnu Michelangelovu fresku – Stvorenie Adama. Originál obrazu bude počas kampane vystavený v centrále ČSOB na Žižkovej ulici.

Zdroj: MUW Saatchi &amp

Vizitka kampane:

Klient: ČSOB Banka (Mária Mačurová)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Roman Švajka, Peter Danada
Copywriter: Juraj Chmel
Stratég: Jakub Straka
Account Director: Anh Doan
Produkcia: Hitchhiker Films
Režisér: Tomáš Řehořek
3D: Alien Studio
Zvuk: Martin Merc

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.