Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
03.06.2021, 09:00

Jameson novou reklamou pripomína, že sa uvoľnili opatrenia a otvorili bary

Kreatíva je z dielne MUW Saatchi & Saatchi.

Jameson novou reklamou pripomína, že sa uvoľnili opatrenia a otvorili bary
Zdroj: Youtube

Odznievajúca pandemická situácia sa podpísala aj na našom sociálnom správaní. Strata osobného kontaktu a komunikácia cez najrôznejšie online platformy spôsobili, že občas nevieme rozlíšiť rozdiel medzi online a offline svetom. To sa nemusí vyplatiť práve v otvárajúcich sa podnikoch a baroch. 

Preto prichádza značka Jameson Irish Whiskey so sériou videí, v ktorých ľuďom pripomína, ako sa zbaviť zlých návykov z domu. Hrdinami sa stali herečka Lydka Ondrušová, spevák a hudobník Lasky a spevák Tomáš Hafner. Tí spoločne prezentujú, ako by to pri návrate nemalo a malo vyzerať.

Cieľom kampane je pozvať všetkých zapadnúť späť do baru a vychutnať si tak dlho nepoznanú barovú atmosféru s priateľmi.

Kreatívu kampane zastrešila agentúra MUW Saatchi & Saatchi, ktorá sa postarala aj o produkciu videí. Tie sa budú postupne objavovať na všetkých sociálnych sieťach. Spolu s nimi uverejnila značka aj oficiálny spot, ktorý sa natáčal pre celosvetový trh.

Zdroj: MUW Saatchi &amp

Vizitka kampane:

Klient: Pernod Ricard Slovakia, Veronika Fašková, Martin Rusko
Značka: Jameson Irish Whiskey
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Team Leader: Tomáš Romanec
Account Director: Anh Doan
Art Director: Kristína Baňasová, Jozef Arpa
Copywriter: Tomáš Romanec
Account Manager: Niki Weng
Social Media Manager: Mojmíra Némethová
Video produkcia/kamera: Lukáš Krist

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.