StoryEditor

10 tipov, ako spoznať kvalitnú PR agentúru

... a pre samotné PR agentúry sú to tipy, ako sa ňou stať.

Nie je to návod, ako byť dobrý v digitáli alebo public affairs, či mať pekne vyfarbenú prezentáciu, alebo tráviť s klientmi obrovské množstvo času mimo projektov. Tieto tipy berte skôr ako malé detaily, ktoré dokopy vytvárajú imidž rešpektovanej a chcenej PR agentúry. Na úvod ešte nenápadné, no dôležité upozornenie.

V PR pracujem skoro 15 rokov a na nižšie uvedené body som dorástol vďaka pozorovaniam a niekoľkým neúspechom, lebo aj tie sa pri práci pritrafia. Nebyť skvelých klientov, terajších aj bývalých kolegov, dnes by tieto riadky nemohli vzniknúť.

1. Vie komunikovať včas

Detaily rozhodujú. A už to, ako PR agentúra komunikuje pri prvom kontakte, je dôležité. U nás v Neopublicu si zakladáme na fantastickom a tak trochu aj „fanatickom“ komunikačnom servise. Jedno z prvých a najdôležitejších pravidiel je, že klientom na e-maily a telefonáty odpovedáme rýchlo. Ak napíšete e-mail PR agentúre a ona odpovie po 2 dňoch alebo dokonca neskôr, nie je to dobré znamenie. Samozrejme, sú výnimky ako veľa práce, dovole...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-06-03 11:58:33 - Feat.: 0 - Title: Komunikácia štátu a so štátom. Prekvapenie alebo len jasný obraz reality dneška? 02 - Modified: 2021-09-05 13:06:53 - Feat.: 0 - Title: Ročenka PR agentúry: Ako zmenila pandémia segment PR a aké sú jeho priority v tomto roku
01 - Modified: 2023-08-10 13:20:44 - Feat.: - Title: PR ako „panské huncútstvo“? Naopak. Pre rozvíjajúce sa firmy môže byť užitočnejší, než si myslíte 02 - Modified: 2023-04-17 07:40:36 - Feat.: - Title: Boj o talenty v PR branži zatiaľ vyzerá na remízu 03 - Modified: 2022-11-29 15:45:08 - Feat.: - Title: PR sa darí ako nikdy predtým. Odvetvie hovorí o nových výzvach 04 - Modified: 2022-06-02 09:29:39 - Feat.: - Title: Ročenka PR agentúry: V čom v súčasnosti spočíva hodnota PR pre firmy? 05 - Modified: 2022-03-10 14:20:56 - Feat.: - Title: Ľudia z agentúry hľadajú spôsob, ako si zachrániť život, hovorí Svetlana Sverchkova z ukrajinskej PR agentúry
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 12:14