archív
StoryEditor

Rajo v novej kampani prináša prírodu až k vám domov

25.04.2022, 15:06
Autor:
redred
Kampaň pripravila novo vytendrovaná agentúra MullenLowe GGK.

Rajo vo svojom produktovom rade Probia Nature dlhodobo deklaruje jeho unikátne zloženie – bez aróm, farbív a bez škrobov. Výsledkom sú jogurty a nápoje pre ľudí, ktorí sa chcú zdravo stravovať, ale zároveň požadujú aj lahodnú, čistú chuť.

Kampaň pre od MullenLowe GGK dramatizuje prírodný pôvod produktov trikovým spôsobom, kedy sa s konzumáciou jogurtov a nápojov robia Nature príroda dostáva až k nám domov.

„Dá sa povedať, že Probia Nature vďaka svojmu čistému zloženiu patrí k tomu najprírodnejšiemu, čo sa dá v tomto segmente v našich obchodoch kúpiť. Svedčí o tom aj jeho rastúca obľúbenosť medzi zákazníkmi. Naším cieľom je podporiť spojenie atribútov prírodnosti a lahodnej chuti,“ uviedla Martina Štefančíková, Product Manager spoločnosti RAJO.

Vo videu vidíme prostredníctvom mladej rodinky príbeh sobotného rána, počas ktorého sa udeje takzvaný Probio efekt.

Réžie sa ujal Jonáš Karásek, produkciu zabezpečila spoločnosť Protos Productions. „Inšpiráciou k tomuto konceptu bol moderný trend Balcony Gardening, stále viac viditeľný aj na našich sídliskách a v urbánnom prostredí. Teší ma, že sme s Jonášom našli spoločnú reč a napriek produkčnej náročnosti projektu nás opäť s Protosom presvedčili, že sú zárukou kvality,“ doplnil Vlado Slivka, Creative Director MullenLowe GGK.

Spoločnosť RAJO sa po tridsiatych rokoch vrátila k agentúre MullenLowe GGK. „Pre mňa je táto kampaň dvojnásobne príjemná, keďže sa po 30 rokoch obnovuje naša spolupráca s klientom RAJO. Vtedy to bol Milex Schärdinger a naša agentúra sa volala GGK Slovensko. Pamätníci si asi budú pamätať legendárne slogany typu Jogurty na kurty, Ide šťava Saharou alebo Potešenie z Raja,“ hovorí Marek Pajtáš, CEO agentúry MullenLowe GGK.

Vizitka kampane: S Probiou prichádza príroda až k vám domov
Klient: RAJO
Product Manager: Martina Štefančíková
Marketing Manager: Eva Točková
Agentúra: MullenLowe GGK
Kreatívny riaditeľ: Vlado Slivka
Head of Art: Braňo Mladý
Strategický riaditeľ: Róbert Cyprich
Copywriter: Petra Števonková, Tomáš Uličný, Vlado Slivka
Account Manager: Martin Albert, Katarína Uhríková
Digital and Social Media: Michaela Štefanidesová
Réžia: Jonáš Karásek
Produkcia: Protos Productions – Andrea Mlynková
Postprodukcia: Peter Košťál

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 04:29