Nadácia Slovenskej sporiteľne venuje svoj mediálny priestor téme pomoci mamám a nasadila televízny spot, ktorým chce poďakovať a vyzdvihnúť ich každodenné hrdinstvá. Nadácia súčasne prerozdelí sumu 20-tisíc eur medzi päť neziskových organizácii, ktoré rôznymi spôsobmi pomáhajú mamám v núdzi. Podporí občianske združenia Jeden rodič, Návrat, Cesta von, Dobrý Anjel a MyMamy. Tiež prostredníctvom kampane inšpiruje aj ľudí, aby podporili vybranú organizáciu ľubovoľným príspevkom.
„Sme presvedčení, že v dnešnej neľahkej dobe je dôležité pripomenúť si dôležitú úlohu, ktorú mamy plnia v životoch detí a celej spoločnosti. Rozhodli sme sa im preto poďakovať a poukázať na to, aké prekážky musia neraz prekonať vo svojom najnáročnejšom životnom povolaní. Naše ďakujem a podpora patrí všetkým mamám bez rozdielu: slovenským, rómskym, ukrajinským, ale aj náhradným, mamám samoživiteľkám, mamám, ktoré sa stali obeťami domáceho násilia, či mamám, ktoré bojujú so závažným ochorením – svojím alebo svojho dieťaťa, teda úplne všetkým,“ vysvetľuje Barbara Henterová z Nadácie Slovenskej sporiteľne.
„Nadačnou kampaňou sa snažíme vyzvať k pomoci všetkým mamám bez rozdielu. Láska a pomoc sú silou, ktorá dokáže meniť budúcnosť konkrétnych jednotlivcov a rodín. Som nesmierne hrdá, že sa nám podarilo vďaka všetkým tvorcom priniesť práve v tomto čase do verejného priestoru dôležitý odkaz, ktorý sa snaží o scitlivenie spoločnosti a inšpiráciu k spolupatričnosti,“ povedala Dáša Juríková, riaditeľka Brand HUB-u Slovenskej sporiteľne.
Kredity kampane:
Vizitka kampane:
Klient: Slovenská sporiteľňa
Kreatívna agentúra: Zaraguza
Creative Directors: Milan Malý, Ondrej Kořínek
Strategist: Pavol Minár
Art Director: Milan Malý
Copywriter: Ondrej Kořínek
Account Manager: Barbora Javorová
Account Director: Marek Kabát
Produkcia: Hitchhiker Films
Režisér: Paulína Mačáková
Fotograf: Šymon Kliman
Mediálna agentúra: Wavemaker