Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.06.2021, 07:04

Šéfka marketingu Slovak Telekom: Naša krajina potrebuje ľudí, ktorí dajú technológiám zmysel

Z rozhovoru sa dozviete:

  • Prečo sa Slovak Telekom rozhodol do spotov obsadiť šéfa spoločnosti Dušana Švaleka
  • Či v reklame uvidíme aj iných zamestnancov
  • Prečo spoločnosť menila slogan a vybrala si claim "Máte v rukách celý svet"
  • Ako bude pokračovať projekt digitálneho vzdelávania Enter
  • Ktoré ďalšie témy sú pre komunikáciu Telekomu dôležité
  • Ako sa chce Telekom v komunikácii vymedziť voči konkurencii
  • Kde sa bude v budúcnosti odohrávať v Telco segmente zápas o zákazníka
Šéfka marketingu Slovak Telekom: Naša krajina potrebuje ľudí,  ktorí dajú  technológiám zmysel
Zdroj: archív

Slovak Telekom predstavil prednedávnom nové spoty, v ktorých účinkoval šéf spoločnosti. Zároveň uviedol nový claim. O tom, prečo sa značka rozhodla do reklamy obsadiť Dušana Švaleka, prečo sa rozhodli pre nový claim: Máte v rukách celý svet a ako bude pokračovať komunikácia magentového operátora sme sa rozprávali s Petrou Novotnou, šéfkou marketingu a brandu Slovak Telekom.

Slovak Telekom do hlavnej úlohy obsadil Dušana Švaleka, šéfa spoločnosti. Prečo ste sa rozhodli pre tento krok?
Odpoviem trošku zoširoka. Asi každá firma musela pod vplyvom minuloročných udalostí zmeniť či upraviť svoje plány. Aj my sme sa v Telekome snažili prinášať ľuďom to, čo najviac potrebujú – zrýchlili sme im fixný internet, niekoľkokrát sme priniesli dáta zadarmo na celý mesiac. Hovorili sme si, keď už musia byť ľudia zatvorení doma, nech majú aspoň čo najviac dát a najkvalitnejšie spojenie so svetom. Dávnejšie sme upustili od známych tvárí, ako boli v minulosti Sagan či Bekim. Namiesto toho sme sa rozhodli, že budeme prinášať ľudské príbehy, čo sa nám osvedčilo a chceme v tomto trende aj pokračovať. S novou platformou, ktorú v spotoch predstavil Dušan Švalek, sme zároveň prešli aj k novému komunikačnému claimu – Máte v rukách celý svet. Logicky sme rozmýšľali, ako tento nový slogan odprezentujeme. Rozhodli sme sa, že sa ešte viac priblížime k ľudskosti, autenticite. A reklama, v ktorej vystupuje šéf a hovorí o službách pre zákazníkov, je podľa nás omnoho silnejší záväzok.

Dušan Švalek je síce šéf spoločnosti, ktorý je možno známy pre nás, ktorí sa orientujeme v tomto segmente, ale pozná ho aj bežný človek? Odčíta toto posolstvo aj klasický zákazník?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.