StoryEditor

Šéfka marketingu Slovak Telekom: Naša krajina potrebuje ľudí, ktorí dajú technológiám zmysel

07.06.2021, 07:04
Petra Novotná o novej komunikácii spoločnosti, aj o cieľoch projektu digitálneho vzdelávania Enter.

Slovak Telekom predstavil prednedávnom nové spoty, v ktorých účinkoval šéf spoločnosti. Zároveň uviedol nový claim. O tom, prečo sa značka rozhodla do reklamy obsadiť Dušana Švaleka, prečo sa rozhodli pre nový claim: Máte v rukách celý svet a ako bude pokračovať komunikácia magentového operátora sme sa rozprávali s Petrou Novotnou, šéfkou marketingu a brandu Slovak Telekom.

Slovak Telekom do hlavnej úlohy obsadil Dušana Švaleka, šéfa spoločnosti. Prečo ste sa rozhodli pre tento krok?
Odpoviem trošku zoširoka. Asi každá firma musela pod vplyvom minuloročných udalostí zmeniť či upraviť svoje plány. Aj my sme sa v Telekome snažili prinášať ľuďom to, čo najviac potrebujú – zrýchlili sme im fixný internet, niekoľkokrát sme priniesli dáta zadarmo na celý mesiac. Hovorili sme si, keď už musia byť ľudia zatvorení doma, nech majú aspoň čo najviac dát a najkvalitnejšie spojenie so svetom. Dávnejšie sme upustili od známych tvárí, ako boli v minulosti Sagan či Bekim. Namiesto toho sme sa rozhodli, že budeme prinášať ľudské príbehy, čo sa nám osvedčilo a chceme v tomto trende aj pokračovať. S novou platformou, ktorú v spotoch predstavil Dušan Švalek, sme zároveň prešli aj k novému komunikačnému claimu – Máte v rukách celý svet. Logicky sme rozmýšľali, ako tento nový slogan odprezentujeme. Rozhodli sme sa, že sa ešte viac priblížime k ľudskosti, autenticite. A reklama, v ktorej vystupuje šéf a hovorí o službách pre zákazníkov, je podľa nás omnoho silnejší záväzok.

Dušan Švalek je síce šéf spoločnosti, ktorý je možno známy pre nás, ktorí sa orientujeme v tomto segmente, ale pozná ho aj bežný človek? Odčíta toto posolstvo aj klasický zákazník?

Túto otázku sme si, prirodzene, kládli aj my. Neočakávame, že ho každý pozná. Vôbec nie. Dušan Švalek bude v spote podpísaný, bude jasne identifikovaný ako reprezentant našej značky. Verím, že to bude pre ľudí zrozumiteľné.

...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 13:11