Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.06.2021, 13:05

Takto budú vyzerať a komunikovať NIVY

O kreatívu sa postarala agentúra Wiktor Leo Burnett.

Takto budú vyzerať a komunikovať NIVY
Zdroj: Wiktor Leo Burnett

V Bratislave vyrástli Nivy. Multifunkčný projekt, ktorý kombinuje autobusovú stanicu, nákupné centrum, gastrozónu s tržnicou a aktívnu zelenú strechu. Nivy prinášajú nový pohľad na mesto a štvrť.

Identitu značky nastavila agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá pripravila aj launch kampane. 

 „Bude to priateľské a inkluzívne, pretože tu sa stretáva teta, ktorá si ide po knedľu na obed, s vrcholovým manažérom, ktorý dohaduje medzinárodný obchod, a bielizeň na šnúrach sa v tejto štvrti suší v tieni mrakodrapov,“ hovorí o kreatívnom koncepte kreatívny riaditeľ Martin Motáček. 

Koncept nemá ľuďom hovoriť, čo sú Nivy. Necháva ich, aby sa na ne pozerali cez vlastný hľadáčik a vlastnou optikou. Tak, aby sami našli to, čo hľadajú a čo ich zaujíma. Nivy sú otvorené všetkým. Nehrajú sa na nablýskané nákupné centrum, namiesto toho rozprávajú bežné príbehy – úsmevné, vtipné a ľudské. Komunikácia vzbudzuje priateľský a prirodzený pocit. 

Jednou z inšpirácií na vznik identity bol aj architektonický koncept projektu z dielne londýnskeho štúdia Benoy, ktorý v jednotlivých prvkoch interiéru aj exteriéru čerpal z prírody. To sa odrazilo aj na elementoch značky. Vznikol originálny koncept plný farieb, nepravidelných organických tvarov a textúr ako drevo, betón, tartan, listy, oblečenie či potraviny.

„Nivy sú unikátny projekt, ktorého cieľom je priniesť do Bratislavy a celého regiónu novú kvalitu nakupovania, cestovania, zážitku z jedla a celkovo nový štandard mestského životného štýlu. Pre Nivy sme hľadali identitu, ktorá bude v prvom rade dištinktívna, nadčasová, vizuálne silná a bude zohľadňovať definovaný archetyp značky. Zároveň nás nelimituje, ponecháva priestor kreativite a je multifunkčná ako Nivy samotné, hovorí o novej identite centra Nivy Peter Terpák, Group Marketing Director klienta HB Reavis.

Jednoducho, v Nivách sa budú miešať obyčajné problémy aj veľkolepé ciele. Staré sa stretne s novým, pokojný život starej štvrte s ruchom veľkomesta a globálne firmy s malými prevádzkami. Pretože Toto sú NIVY!

Zdroj: Wiktor Leo Burnett

​Vizitka kampane:

Klient: HB Reavis
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Art Director: Simona Machálová, Adriana Daneková
Copywriter: Martin Motáček, Kristína Pavlendová,
Stratég: Vladimír Lefík
Account Director: Eva Kučerová, Simona Bobeková

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.