StoryEditor

Nicolaus predstavuje futbalovú edíciu zlatej vodky

15.06.2021, 09:10
Autor:
redred
Kampaň pripravila agentúra Zaraguza.

Pri príležitosti majstrovstiev Európy vo futbale EURO 2020 žijeme po hokeji futbalom. Toho si je vedomá aj značka Nicolaus a preto vytvorila limitovanú edíciu futbalovej vodky. Zlatá fľaša sa tak stáva symbolom domáceho fandenia v kruhu priateľov.

„Našim primárnym cieľom bolo vyzdvihnúť futbalovú atmosféru tribún, ktorú zažijete s priateľmi tentokrát hlavne doma. Stolu s občerstvením tak môže kraľovať zapamätateľná zlatá fľaša Nicolausky. Vzhľadom na veľmi silnú a pestrú ponuku ideí sme si na spoluprácu vybrali agentúru Zaraguza,“ vyjadril sa klient.

Kampaň pozostáva zo sponzorských spotov pre RTVS a komerčné televízie a sponzoring určený pre maďarský trh. V sponzorskom odkaze sa predstavili rozvášnení fanúšikovia, ktorí sú tiež súčasťou kľúčového vizuálu. V maďarskom televíznom sponzoringu má ústrednú úlohu futbalista, ktorý je súčasťou etikety. 

„Atmosféru tribún môžete zažiť aj u seba doma. Stačí vám k tomu dobrá partia, skrátka váš obľúbený drinkteam. Okrem samotnej atmosféry tribún, ktorá bola pre klienta kľúčová, sme priniesli aj novotvar drinkteam, čo je cítiť predovšetkým z kľúčového vizuálu a ďalšej komunikácie v online. Vo vizuále každý z fanúšikovských dresov reprezentuje ingredienciu, z ktorej namiešate svieži drink. V prenesenom význame môžeme tak hovoriť o kompatibilite kamarátstva, ktoré vás pri fandení spája.“ hovorí kreatívny riaditeľ Zaraguzy Martin Ondrušek.

Agentúra Zaraguza pripravila aj online komunikáciu na sociálne siete, ktorou je špeciálna súťaž plná hviezd. V hre o najlepší drink sa proti sebe postavia dva „drinkteamy“. Kapitánmi tímov FC Nico a ŠK Laus budú Osťo a Fobia Kid. Tí budú miešať drinky počas trvania kampane a predstavia aj ďalších hráčov, medzi ktorými sú rovnako významné rapperské mená.

St. Nicolaus

Vizitka kampane:

Klient: Nicolaus Vodka – Klára Majchráková, Andrej Môťovský
Kreatívna agentúra: Zaraguza
Creative director: Ondrej Kořinek
Unit Creative director: Martin Ondrušek
Art director: Jozef Ľudrovan
Copywriter: Matej Sekerka
Social media ideamaker: Kornélia Pazderková
Social Media: Alexandra Remo
Strategist: Miroslav Ondovčík
Account manager: Michal Václavik
Trvanie kampane: 10.6. – 11.7.2021
Produkcia: Laurinc Studio
Režisér: Daniel Laurinc
Kameraman: Oliver Zahlava
Producent: Viktor Šesták

01 - Modified: 2021-06-08 13:32:29 - Feat.: 0 - Title: Heineken prichádza so špeciálnou futbalovou plechovkou 02 - Modified: 2021-02-11 10:04:45 - Feat.: 0 - Title: Nicolauska pokračuje v kampani #STAGEHOME . Pripravila playlist na Spotify
01 - Modified: 2021-10-04 15:05:19 - Feat.: - Title: St. Nicolaus sa stal partnerom Oktagonu 02 - Modified: 2021-05-01 10:25:19 - Feat.: - Title: Privítajte StredoBorec – limitovanú edíciu borovičky Borec venovanú Stredoslovákom 03 - Modified: 2021-02-11 10:04:45 - Feat.: - Title: Nicolauska pokračuje v kampani #STAGEHOME . Pripravila playlist na Spotify 04 - Modified: 2021-01-20 07:49:09 - Feat.: - Title: Domovina získala svetovú cenu za obalový dizajn 05 - Modified: 2020-10-01 08:50:27 - Feat.: - Title: Počúvni Nicolausa, vyzýva v kampani Nicolaus Vodka
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 00:57