Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
15.06.2021, 12:49

Cannes Predictions: Reklamný battle agentúry Wiktor Leo Burnett a Stratégií sa začína

Odnesie si viac Levov Diesel alebo Nike? Tipujte s nami.

Cannes Predictions: Reklamný battle agentúry Wiktor Leo Burnett a Stratégií sa začína
Zdroj: archív

Len pár dní a v tomto roku plne online odštartuje prehliadka toho najlepšieho, čo v kreatívnom svete reklamy vzniklo za uplynulé obdobie. Najväčšia súťaž kreativity na svete Cannes Lions po ročnej prestávke odovzdá najhodnotnejšie ocenenia kreativity Cannskych Levov.

A to je príležitosť pre Stratégie a agentúru Wiktor Leo Burnett, aby si spoločne zatipovali, ktorá z dvojice reklám súťažiacich v Cannnes bude úspešnejšia.

Postupne predstavíme desať dvojíc, pričom vybraní zástupcovia agentúry Wiktor Leo Burnett a Stratégií zvolia svojho favorita na víťaza. Víťazom reklamného battle sa stane ten, koho víťazné tipy získajú najviac cien na tohtoročnom festivale kreativity Cannes Lions.
Predstavujeme prvý reklamný súboj: týka sa značiek Nike a Diesel.

Odhodlanie a silný odkaz v reklame s názvom You Can´t Stop Us predstavila značka Nike. Autorom je agentúra Wieden + Kennedy Portland.

Odvážny kúsok by sa dala nazvať reklama spoločnosti Diesel, v ktorej vidíme príbeh mladej ženy menom Francesca, ktorá sa narodila ako muž. Dvojminútový spot rozpráva príbeh jej premeny na vysnívané pohlavie. Francesca sa na konci premeny objaví v kláštore, kde svoje obľúbené oblečenie vymení za habit. V tom momente prichádza k absolútnej spokojnosti z naplnenia jej vnútornej identity. Reklama vznikla v Taliansku.

A čo na reklamy hovorí prvá oslovená dvojica?

Zdroj: Archív Stratégie

"Odvážna kampaň Diesel prispieva k celospoločenskej debate a na konci prekvapí nečakaným zvratom."

Patrícia Žilková
Odborná redaktorka
Stratégie

Od Nike sa už iná úroveň reklamy ani neočakáva. Zaujímavo spracovaný reklamný spot, ktorý sa skladá z rozdelenej obrazovky, ilustruje paralely medzi športami, doplnený motivačnou rečou, ktorej cieľom bolo udržať ľudí aj v čase pandémie správne naladených a s pozitívnym prístupom k životu. Značka opäť posunula úroveň svojich reklám na vyšší level, čo potvrdzuje jej unikátnosť na trhu a jasnú nomináciu v Cannes Predictions. Reklama Francesca podčiarkuje rukopis spotov značky Diesel. Odvážna kampaň prispieva k celospoločenskej debate a na konci prekvapí nečakaným zvratom. Myslím si, že módna značka trefne odkomunikovala svoje postavenie k tejto téme a potvrdila, že podporuje slobodu a žitie si podľa seba. Ja hlasujem za túto reklamu.

Zdroj: archív

"Nike má v Cannes a tým pádom aj na Cannes Predictions permanentku na každú sezónu, ale tento rok to bude iba na stred ligovej tabuľky."

Richard Hanzlík
Traffic Manager
Wiktor Leo Burnett


Nike má v Cannes a tým pádom aj na Cannes Predictions permanentku na každú sezónu, ale tento rok to bude iba na stred ligovej tabuľky. Taký je fotbal. Chlpy stoja, voiceover dobrý, je tam BLM, Covid, LeBron, Megan, Rapinoe, hendikepovaní športovci. Možno preto je Hambáč lepší, ako 12 poschodový burger. Ja favorizujem Francescu a Diesel. Značka sa postavila za jednu tému, spot má nápad a hlavne záver, ktorý málokto čakal.

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.