StoryEditor

Značka Miele má novú celosvetovú kampaň

16.06.2021, 09:00
Autor:
redred
Začiatkom tohto roka spoločnosť oznámila svoj záväzok stať sa klimaticky neutrálna vo všetkých svojich prevádzkach, a to už od roku 2021.

Spoločnosť Miele spustila celosvetovú kampaň s názvom "QAIT - Quality Ahead of Its Time". Vysvetľuje v nej, čo znamená prísľub "kvality, ktorá predbehla svoju dobu", opierajúc sa o základné hodnoty poctivého remesla, výkonu a udržateľnosti.

Kampaň tiež zdôrazňuje, že produkty Miele sú navrhnuté pre dlhú životnosť - poskytujú totiž takú úroveň kvality a udržateľnosti, ktorá je protipólom negatívneho fenoménu spotrebiteľského plytvania. Vizuálne pútavá kampaň má zaujať predovšetkým prémiových zákazníkov v 49 krajinách po celom svete.

 "Minulý rok bol kvôli neistote a neustále sa meniacim životným podmienkam pre všetkých ťažký. Spotrebitelia však aj počas ťažkého obdobia vnímajú, že sa môžu na značku Miele kedykoľvek spoľahnúť," hovorí Dr. Axel Kniehl, výkonný riaditeľ marketingu a predaja v Miele Group. "Vieme, že hodnota značky Miele je založená na dôvere, a touto kampaňou posilňujeme všetko, za čím si naša značka stojí. Keď ľudia znovu objavili dôležitosť svojich domovov, začali robiť vedomé nákupné rozhodnutia na základe hodnôt, ktorými je spoločnosť Miele známa. A čo je najdôležitejšie - požadovali kvalitu, ktorá skutočne predbehla dobu."

Záväzok spoločnosti Miele v oblasti kvality sa odráža aj v jej prístupe k udržateľnosti, teda k téme, ktorá je kľúčovou myšlienkou kampane. Začiatkom tohto roka spoločnosť Miele oznámila svoj záväzok stať sa klimaticky neutrálna vo všetkých svojich prevádzkach, a to už od roku 2021.

"Celosvetová pandémia pripomenula spotrebiteľom, čo je v živote skutočne dôležité. Aj preto sa udržateľnosť stáva jednou z priorít, "hovorí Dr. Stefan Breit, výkonný riaditeľ Miele pre technológie. "Vždy sme vnímali, že dlhá životnosť produktov je zásadná forma udržateľnosti, ale aj spokojnosti zákazníkov. Preto sú prístroje Miele navrhnuté s ohľadom na dlhodobý výkon a poskytujú spotrebiteľom nielen obrovskú návratnosť ich investícií, ale aj vedomie menšej ekologickej stopy."

Kampaň "Quality Ahead of its Time" vytvorila reklamná agentúra Select World. Časom sa bude ešte viac rozvíjať a prichádzať s novými pohľadmi na prepojenie hodnôt a potrieb zákazníkov spoločnosti Miele. Jedinečné a pre značku pomerne atypické vizuály kampane sú dielom  režiséra Dana Tobina Smitha, ktorý pri zobrazení skutočnej kvality a majstrovského spracovania spotrebičov Miele čerpal zo svojich skúseností s prémiovými značkami.

​V kampani sa spomína na viac ako 120 rokov remeselného majstrovstva a inovácií spoločnosti Miele. Od svojho založenia sa Miele neúnavne snaží vyrábať vždy ešte lepšie a inovatívnejšie výrobky, ako sú tie aktuálne najlepšie na trhu, a stále vylepšovať a zdokonaľovať ich vo všetkých smeroch. Táto "posadnutosť" kvalitou a výrobou vecí, ktoré vydržia, je neoddeliteľnou súčasťou dnešného vnímania sveta. 

01 - Modified: 2021-12-22 05:37:38 - Feat.: - Title: Ambasádorkou značky Miele sa stala Ester Ledecká
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 06:43