Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
21.06.2021, 13:40

Birell predstavil dve nové nealkoholické pivá

Aktuálne sú už v predaji v pollitrových vratných sklenených fľašiach.

Birell predstavil dve nové nealkoholické pivá
Zdroj: Birell

Značka nealkoholických pív Birell predstavuje dve novinky.  Prvá z nich sa inšpirovala tradičnými českými ležiakmi a druhá pivným štýlom IPA. Čerstvé novinky Birell Za Studena Chmelený aj Birell Štýlu IPA sú chuťovo plné nealkoholické pivá, na ktorých receptúre sa podieľali sládkovia z nošovického i plzeňského pivovaru.

To, že sa pohľad na nealkoholické pivo postupne mení, potvrdzuje aj fakt, že podľa interných údajov Plzeňského Prazdroja mierne narastá počet konzumentov, ktorí si radi dajú nealkoholické pivo, aj keď im nič nebráni dať si pivo alkoholické. V roku 2020 bolo nealkoholické pivo jasnou voľbou pre 79 percent konzumentov. Tento trend potvrdzujú aj dáta zo zahraničia. „Svet okolo nás sa mení a dynamicky sa mení aj životný štýl. Stále viac ľudí vyznáva aktívny prístup k životu. S tým súvisí aj postupný nárast spotreby nealkoholických nápojov, vrátane nealkoholického piva. Napríklad v Španielsku predstavujú tržby za nealkoholické pivo už 18 percent celkových tržieb za pivo. Odborníci predpokladajú v nasledujúcich piatich rokoch nárast celkovej svetovej spotreby nealkoholického piva o viac ako 7 percent,“ hovorí Lenka Trvalcová, manažérka značky Birell.

Kvalitatívne prieskumy zasa ukazujú, že slovenským pivárom chýba väčšia chuťová rozmanitosť nealkoholických pív. Uvítali by predovšetkým chuťovo plné nealkoholické pivá, pri ktorých by si mohli posedieť podobne ako pri dobrom ležiaku. Tieto trendy a očakávania súčasných spotrebiteľov podnietili značku Birell k produkcii ďalších variantov nealkoholického piva. 

Nealkoholické pivá Birell Za Studena Chmelený a Birell Štýlu IPA sú už v predaji v obchodoch v pollitrových vratných sklenených fľašiach. Uvedenie na trh podporuje reklamná kampaň, ktorá prezentuje Birell ako plnohodnotný nápoj so sloganom „Nech si každý pije, čo piť chce“. Kladie dôraz na vzájomnú toleranciu konzumentov pri voľbe nápojov. Jej súčasťou je televízny spot a digitálna kampaň sprevádzané známou melódiou z opery Carmen.

Cieľom kampane je zbúrať predsudky o nealkoholickom pive, ktoré je často vnímané len ako náhrada za pivo alkoholické vo chvíľach, kedy nie je možné alkohol konzumovať. Nealkoholické pivo Birell charakterizuje práve plná chuť piva, keďže jeho výroba je inšpirovaná klasickými českými ležiakmi. Je preto ideálnou voľbou pri posedeniach s priateľmi, ak napríklad nemáte chuť na alkoholické pivo. Okrem toho, značka v kampani prezentuje právo na slobodnú voľbu a ukazuje Birell ako produkt, vďaka ktorému si každý pivár môže dopriať plnohodnotný chuťový a spoločenský zážitok.

Vizitka kampane: Carmen spot - Birell
Kreatívna agentúra: VCCP
Klient: Birell – Lenka Trvalcová, Barbora Vrábelová
Produkcia: Armada films
PR agentúra: Bison & Rose

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.