Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
23.06.2021, 13:52

Šéfka marketingu O2: Chceme, aby ľudia uvažovali nad informáciami, ktoré zdieľajú

V rozhovore sa dozviete:

  • Kde vznikla myšlienka kampane boja proti dezinformáciám s deepfake videom
  • Ako O2 plánuje v kampani pokračovať
  • Či ich prekvapila intenzita reakcií na sociálnych sieťach
  • Či sa zaoberali aj otázkou, či niektorým takto neukážu rôzne možnosti využitia falošného videa
  • Prečo bola do kampane vybratá práve Zlatica Puškárová
  • Prečo ukončili spoluprácu s agentúrou Oliver a aký je pohľad šéfky marketingu na inhouse agentúru
  • S akými víziami prišla formovať značku O2
Šéfka marketingu O2: Chceme, aby ľudia uvažovali nad informáciami, ktoré zdieľajú
Zdroj: Pavol Funtál

Riaditeľkou úseku značky a komunikácie O2 Slovakia je od apríla tohto roku Lucia Petrášová. Rozprávali sme sa s ňou o novej kampani, v ktorej upriamili pozornosť slovenského mainstreamu na hrozbu deepfake videí.

Kde vznikla myšlienka kampane boja proti dezinformáciám s deepfake videom?
Príprava projektu trvala približne trištvrte roka. V septembri nás oslovil Martin Spano, ktorý je špecialistom na umelú inteligenciu a podobné technologické témy, s návrhom na potenciálnu spoluprácu. Okrem iného povedal, že sa venuje aj deepfake. To nás zaujalo, pretože ako spoločnosť sa dlhodobo venujeme témam ako zodpovedné využívanie technológií a dát. Myšlienka sa postupne vyvíjala, nechceli sme, aby to bol len nejaký „výkrik“, ale aby to malo celé aj edukačný dosah.


Ako plánujete v kampani pokračovať, čo bude nasledovať po výraznom launchovacom videu so Zlaticou Puškárovou a s Kristínou Tormovou?
Deepfake videom so Zlaticou Puškárovou a s Kristínou Tormovou sme tému otvorili.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.