Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
30.06.2021, 11:10

ui42 je novým členom Asociácie digitálnych marketingových agentúr

ADMA má aktuálne 21 členských agentúr.

ui42 je novým členom Asociácie digitálnych marketingových agentúr
Zdroj: ui42

Tradične začiatkom leta ADMA (Asociácia digitálnych marketingových agentúr) prijíma pod svoju zaštitu digitálne, špecializované a digitálne mediálne agentúry. V rámci prijímacieho procesu musia agentúry vyplniť prihlášku do ADMA, splniť kritériá pre prijatie a odprezentovať svoju agentúru na valnom zhromaždení pred ostatnými členmi asociácie. Tento rok splnila podmienky prijatia do ADMA jedna agentúra - ui42.

,,Kritériá na vstup do ADMA sú prísne, preto by som sa chcel poďakovať všetkým agentúram, ktoré sa tento rok prihlásili a verím, že to skúsia opäť a v budúcnosti aj ony budú spoločne s nami budovať digitálny trh na Slovensku. Taktiež by som chcel pogratulovať nášmu novému členovi - ui42. Osobne som veľmi rád, že sme mohli medzi seba prijať agentúru ui42, ktorá má za sebou bohatú históriu, množstvo úspešných projektov a široké spektrum pôsobnosti. Som si istý, že bude hodnotným členom v našej asociácii,” vyjadril sa prezident ADMA, Peter Šurín.

ui42 je one-stop shop agentúra s dlhoročným know-how z oblasti UX, programovania, analytiky a marketingu. ui42 spoluzaložili v roku 1997 Martin Krupa a Róbert Mráz - vtedy odborní asistenti informatiky a umelej inteligencie na Ústave informatiky Matematicko-fyzikálnej fakulte UK, ktorí sú dnes stále v pozícii nielen konateľov, ale sa aj aktívne podieľajú na chode firmy.

Agentúra ui42 sa venuje poskytovaniu webových riešení na mieru s dôrazom na UX, čím uľahčujú klientom online predaj svojich produktov a služieb. Veľmi sa tešíme, že sme mohli ui42 prijať do rodiny ADMA.

„Veľmi si vážime a ďakujeme ADMA, že nás tento rok prijali za svojho ďalšieho člena. V dlhoročnej histórii ui42 to vnímame ako ďalší dôležitý medzník. Veríme, že sa nám spoločnými aktivitami podarí posunúť úroveň digitálnych a e-commerce služieb na Slovensku,“ vyjadril sa marketingový riaditeľ ui42, Robo Hager.

Členské agentúry ADMA: Basta digital, CORE4 Advertising, DIGILINE, diorama, ecake, Elite|Monday Lovers, Hype, NetSuccess, paravan interactive, Performics, Ponyhouse, Promiseo, PS:Digital, RIESENIA, SCR interactive, Socialists, THIS IS LOCCO, TRIAD Advertising, ui42, Visibility a ZARAGUZA.

ADMA má aktuálne 21 členských agentúr. Všetky informácie sú dostupné na webstránke.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.