StoryEditor

Skvelé jedlo spája bez ohľadu na vek. BILLA sa v novej kampani zameriava na mladých aj staršiu generáciu

02.07.2021, 12:45
Autor:
redred
Novú kampaň „Skvelé jedlo spája generácie“ spustila 1. júla. Článok sme aktualizovali o vizitku kampane.

Starí rodičia používajú v kuchyni zaužívané slovenské recepty, ich deti a vnúčatá sú zas zväčša otvorené novým chutiam a ingredienciám zo sveta. Obe generácie sa však môžu navzájom inšpirovať, učiť jedna od druhej a stretnúť sa pri kvalitnom jedle, ktoré si vychutná celá rodina. Spoločnosť BILLA preto prichádza s novou kampaňou „Skvelé jedlo spája generácie“, ktorú spustila 1. júla.

Rozdiely medzi staršou a mladšou generáciou sa neprejavujú iba v používaní technológií či cestovaní po svete, ale aj v preferencii chutí a v príprave jedla. Kým jedna časť rodiny uprednostňuje ako slávnostný nedeľný obed slepačí vývar a šťavnaté rezne so zemiakovou kašou, tá druhá si zas neváha pripraviť studenú mrkvovú polievku a vietnamské jarné rolky. Odlišné však neznamená nespojiteľné, naopak, rozmanitosť ingrediencií prispieva k spoznávaniu netradičných chutí a slovenskú gastronómiu posúva na vyššiu úroveň.

BILLA si ctí tradície a zároveň je otvorená inováciám a podporuje zákazníkov v alternatívnych spôsoboch prípravy pokrmov. V novej kampani „Skvelé jedlo spája generácie“ upriamuje pozornosť na to, že v príprave obľúbeného jedla sa staršia a mladšia generácia prirodzene dopĺňajú.

Billa

Billa

„Široký sortiment kvalitných potravín v BILLA spája dva svety, ktoré vedia v kuchyni vytvoriť dokonalý tandem. Mladí ľudia sú plní nových nápadov, v jedle radi experimentujú, neboja sa nekonvenčných kombinácií a potravín. Staršie ročníky zas počas rokov vylepšili tradičné recepty na maximum a v kuchyni majú cenné skúsenosti. Obidve generácie sa môžu navzájom inšpirovať a niečomu sa jedna od druhej podučiť, vďaka čomu sa potom vedia na prípravu jedál pozrieť aj inak,“ povedala Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA.

Nová kampaň nadväzuje na ďalšie projekty spoločnosti, ktoré dlhodobo inšpirujú ku konzumácii zdravých potravín, vyváženému životnému štýlu a pohybovým aktivitám mladých ľudí. Zároveň sa však snaží zaujať nové cieľové skupiny zákazníkov. „V BILLA sme presvedčení o tom, že skvelé jedlo dokáže spojiť všetky generácie v rodine, bez ohľadu na to, či ide o tradičný recept pripravený netradične alebo o gastronomickú novinku,“ dodala Pernicová.

Billa

Billa

​Spoločnosť BILLA podporí novú kampaň „Skvelé jedlo spája generácie“ prostredníctvom všetkých svojich marketingových a PR aktivít. Kampaň budw nasadená na bilbordoch a bigbordoch na Bajkalske a pri Zváračskom ústave, a tiež na reklamnej plachte na predajni Bajkalská. Kampani bude venovaný priestor aj v televízii, rádiu, v digitálnej komunikácii, instore na dverách predajní či v rámci letákov a plagátov na predajniach. TV spot si môžete pozrieť tu.

Vizitka kampane:

  • Klient: BILLA
  • Reklamná agentúra: BigKids
  • PR agentúra: AMI Communications
  • Creative director: Zuzana Köszeghy
  • Copywriter: Zuzana Köszeghy
  • Art director: Jakub Huljak, Martina Vrablová
  • Social & digital: BILLA a BigKids
  • Strategic director: Radim Molčan
  • Account director: Peter Potočár
  • Account manager: Kristína Kleinová
  • Produkcia: Filmservice productions
  • Réžia: Jonáš Karásek
  • Fotograf: Martin Fridner

01 - Modified: 2021-06-18 09:26:01 - Feat.: 0 - Title: V BILLA pokračuje Doba slovenská 02 - Modified: 2021-04-12 16:05:28 - Feat.: 0 - Title: Bratia Žampovci majú za sebou mimoriadne úspešnú lyžiarsku sezónu. Generálny partner BILLA ich podporí aj v prípravách na olympiádu 03 - Modified: 2021-03-19 08:51:32 - Feat.: 0 - Title: BILLA oslavuje Deň jednorodiča. „Puzzle výzvou“ povzbudzuje ľudí, aby vyjadrili podporu neúplným rodinám na Slovensku 04 - Modified: 2021-02-19 08:22:10 - Feat.: 0 - Title: Billa sa zapojila do výzvy prezidentky, rozširuje potravinovú pomoc pre ľudí v núdzi
01 - Modified: 2024-03-26 08:33:04 - Feat.: - Title: BILLA v novej kampani vyzýva Slovákov, aby neboli príliš skromní 02 - Modified: 2023-12-06 12:24:07 - Feat.: - Title: Čo si vkladáme do nákupných košíkov? Podľa prieskumu sa v potravinách vôbec nevyznáme 03 - Modified: 2023-12-04 12:41:08 - Feat.: - Title: Chceme byť pre našich zákazníkov viditeľní, hovorí marketingová riaditeľka Billy 04 - Modified: 2023-11-09 18:44:51 - Feat.: - Title: BILLA prichádza s novou kampaňou. Vyzýva Slovákov, aby neskrývali svoje kvality 05 - Modified: 2023-10-20 10:47:14 - Feat.: - Title: Marek Doležal bude novým generálnym riaditeľom BILLA na Slovensku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. apríl 2024 16:06