Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
06.07.2021, 13:39

Turistické zápchy, nekonečné dáta a Duchoň. Tak vyzerá letná kampaň od Telekomu

Ponúkame ukážku televízneho spotu z dielne MUW Saatchi & Saatchi v predstihu.

Turistické zápchy, nekonečné dáta a Duchoň. Tak vyzerá letná kampaň od Telekomu
Zdroj: Slovak Telekom

Na Slovensku je nekonečne veľa krásnych miest bez davu turistov. Stačí ich len objaviť, nabáda operátor v novej letnej kampani a opäť dáva svojim klientom nekonečné dáta zadarmo.  Až dva mesiace neobmedzeného dátovania si toto leto môžu užiť všetci zákazníci Telekomu s paušálom. Operátor tak zopakoval akciu, keď počas prvého lockdownu daroval ľuďom neobmedzené dáta na tri mesiace zadarmo.

Benefit tentokrát komunikuje letnou kampaňou o turistike na Slovensku. Tá sa aj z dôvodu koronavírusu stala na Slovensku až natoľko obľúbenou, že najmä počas letných víkendov sa turisti môžu veľmi ľahko stretnúť s radmi ľudí na frekventovaných horských chodníkoch či davmi pred populárnymi prírodnými atrakciami.

„Vidíme to každý rok v médiách a nejeden z nás to aj sám zažil. Turistika na Slovensku zažíva v poslednom období veľký boom. Je skvelé, že si čoraz viac ľudí nachádza cestu k prírode, zároveň je však trochu bizarné ocitnúť sa v rade uprostred malebnej doliny. Aj s prihliadnutím na aktuálnu pandemickú situáciu sme si povedali, že je to problém, na ktorý by sme chceli v kampani poukázať,“ hovorí Petra Novotná, manažérka značky a  marketingovej komunikácie zo Slovak Telekomu, a dodáva: „Veď na Slovensku je nekonečne veľa krásnych miest, ktoré zívajú prázdnotou. Veríme, že aj vďaka nekonečným dátam zadarmo budú naši zákazníci objavovať tieto miesta jednoduchšie.“

Kampaň, ktorá vznikla aj v spolupráci s Horskou záchrannou službou, sprevádza televízny spot zo slovenských hôr. V ňom si hlavnú úlohu zahrali rozčarovaní turisti, ktorí sa nechtiac ocitli v turistických zápchach. Dej reklamy pritom dopĺňa dnes už legendárna skladba Šiel, šiel od Karola Duchoňa. „Aby však pieseň reflektovala aktuálny insight, na účely spotu sme ju jemne pretextovali,“ približuje Roman Hríbik, senior copywriter MUW Saatchi & Saatchi.

Natáčanie spotu prebiehalo v malofatranskej Vrátnej doline, pod Chlebom, v Jánošikových dierach, Kráľovej studni a na Liptove. O produkciu videa sa postarala pražská Armada Films, réžie sa tentoraz ujal Tomáš Řehořek.

Okrem spotu, ktorý bude v rôznych recutoch nasadený aj v online, bude kampaň sprevádzať množstvo ďalších aktivít a špeciálok, ktoré skvalitnia turistom pobyt v prírode. Medzi nimi aj tipy od samotnej Horskej záchrannej služby na turistami neobjavené zákutia z celého Slovenska, s ktorými sa počas celého leta zákazníci stretnú na instagramovom profile operátora.

Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Denisa Šindelárová, Ivana Daučíková
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Roman Hríbik, Ivana Polohová
Art director: Eduard Drexler, Katarína Sopková, Veronika Holaňová
Unit director: Tatiana Hrutková
Account manager: Zuzana Havranová, Nikola Weng
Strategy planner: Kamil Charvát
Produkcia: Armada Films
Réžia: Tomáš Řehořek
Kamera: Martin Chlpík
Fotografia: Martin Sirotný
Postprodukcia: Ekran
Hudobná produkcia: Viktor Hazard
Zvuková produkcia: K2 zvuk

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.