Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
06.07.2021, 17:20

Hodnotenie Stratégií: V máji vyčnievala ČSOB

Agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi & Saatchi.

Hodnotenie Stratégií: V máji vyčnievala ČSOB
Zdroj: Youtube

Predstavujeme práce, ktoré získali na Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách. ​Najúspešnejšou agentúrou májového Hodnotenia sa stala agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Backstage z Hodnotenia májových prác priblížili Martin Woska a Michal Belej. 

Kategória: Film- televízna reklama

Na celý život

Víťazný televízny spot je manifestom nového konceptu poisťovne. Zadaním pre agentúru bolo vytvoriť komunikáciu, ktorá posunie vnímanie Kooperativy od autopoisťovne bližšie k poisteniu života, zdravia a domácnosti. Kooperativa sa v spote odvoláva na rôzne prirovnania, ktoré sa so životom spájajú. V obraze agentúra ich význam posunula do úsmevnej polohy.

Klient: Kooperativa
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative director: Martin Krafčík
Art director: Marek Sivy
Strategy director: Kamil Charvát
Copywriter: Martin Krafčík, Ján Stančík
Account manager: Hanka Krupová, Zuzana Záziková

Kategória: Film – online film a video

Sme zapálení pre lepšiu budúcnosť

Agentúra dostala za úlohu vytvoriť kampaň na FUN účet pre mladých, ktorí za otvorenie účtu dostanú 45 eur na investovanie do spoločensky zodpovedných fondov. Myšlienka bola v spote odkomunikovaná tak, že ak sa dnes nezmeníme, v budúcnosti možno len tak ľahko neutečieme pred extrémnymi horúčavami. Nasimulovali preto extrémne horúce podmienky ultratrailovému bežcovi, ktorý počas náročného behu na túto tému upozorňuje. Lepšia budúcnosť však nemusí byť beh na dlhú trať práve vďaka investovaniu.

Klient: ČSOB
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative director: Jakub Kuvik
Art director: Peter Danada
Strategy director: Jakub Straka
Copywriter: Juraj Chmel, Veronika Chmelárová, Peter Husár
Account manager: Diana Hromeková

Kategória: Digital – social media

Do**** s teplom!

Online kampaň komunikuje montáž klimatizácií na celom Slovensku, novú službu od VSE TermoTeamu. Kreatíva je podložená prieskumami, že keď sa pre horúčavu trikrát nevyspíte, pre klímu spravíte čokoľvek. V kampani kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett ukazuje typické horúce chvíle, keď nás leto vytáča do nepríčetnosti.

Zdroj: Wiktor Leo Burnett
Zdroj: Wiktor Leo Burnett

Klient: VSE, a. s. – Východoslovenská energetika
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Martin Motáček
Art director: Karol Krištofovič
Strategy director: Dominika Múdra
Copywriter: Lucia Kekeňáková
Account manager: Simona Bobeková

Kategória: Digital – social media

Vrtuľník Škode pristane 

Druhá priečka spomedzi prihlásených online spotov patrí značke Škoda. Ide o post, ktorým automobilka reaguje na horúcu tému, ktorá rezonuje na Slovensku. Keď sa expremiér Fico snažil po vypuknutí ďalšej kauzy s bývaním presvedčiť Slovensko, že má taký malý byt, že mu na balkóne rozhodne nepristane vrtuľník, agentúra vytiahla Instagram Story s obrázkom zo šou Top Gear, v ktorom vrtuľník pristával na strechu auta Škoda Yeti.

Klient: ŠKODA AUTO Slovensko
Agentúra: Socialists
Creative director: Daniel Feranec
Art director: Rudolf Sakáč
Strategy director: Patrik Barták
Copywriter: Pavol Kapeľuch, Jakub Živna
Account manager: Emília Šimeková 

Kategória: Promo & Activation, Event

Pozvánka, ktorá sa len tak nevidí

Úlohou bolo vytvoriť offline pozvánku, ktorá sa pošle oftalmológom, aby sa zúčastnili na oficiálnom predstavení novej vnútroočnej šošovky formou online eventu. Agentúra navrhla netradičnú offline pozvánku v otvárateľnom DL formáte s výsekom v tvare oka. Do výseku sme umiestnili matnú štrukturovanú priehľadnú fóliu, ktorá vytvára efekt neostrosti textu pod fóliou. Po otvorení sa text zobrazí zaostrený a odkomunikuje kľúčové posolstvo a pozvanie na podujatie.

Klient: Alcon
Agentúra: Elite – Monday Lovers
Creative director: Jozef Kyselica, Matej Valo
Art director: Jozef Kyselica
Copywriter: Filip Olšovský
Account manager: Kristína Beníčková

Kategória: Vizuál

Chýbali vám zákazníci? Aj vy im.

Vyhral vizuál, ktorý je súčasťou kampane na podnikateľské úvery, ktoré znamenajú pomoc pre malých a stredných podnikateľov, ktorých opäť tento rok zasiahli protipandemické opatrenia a museli obmedziť svoj biznis. Podnikatelia tak vďaka úveru môžu byť pripravení na návrat svojich zákazníkov. Aj zákazníci museli počas lockdownu riešiť problém s chýbajúcimi službami a mnohým sa s tým nepodarilo vyrovnať. Dôležitému návratu podnikateľov medzi zákazníkov môže pomôcť práve úver.

Zdroj: ČSOB

Klient: ČSOB
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative director: Jakub Kuvik
Art director: Roman Švajka
Strategy director: Jakub Straka
Copywriter: Palo Pružinec, Juraj Chmel
Account manager: Diana Hromeková

Prehľad prihlásených prác a ich bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

Kompletné májové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v júnovom vydaní magazínu Stratégie.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.