archív
StoryEditor

Inšpirácie z Cannes Lions: Ako MC Hammer pomohol značke Cheetos premeniť nevýhodu na výhodu

16.07.2021, 13:22
Autor:
(pš)(pš)
A vyhrať v Cannes Grand Prix za kreatívnu stratégiu.

Pred necelým mesiacom sa skončila prehliadka najkreatívnejších reklám na svete Cannes Lions 2021. V tomto roku bojovalo o ocenenie Levov celkom 29 074 prác z 90 krajín na svete. O najkreatívnejších prácach rozhodovalo celkom 478 porotcov z 55 krajín sveta. Sošku Leva získalo 982 reklám z 53 krajín.

Bola by škoda keby sme si nepripomenuli kreatívne práce, ktoré odborníci z celého sveta považujú za tie najlepšie. V Stratégiách sme vybrali Top 30 prác, každý deň predstavíme jednu. Našim cieľom nebolo zostaviť rebríček, ale predstaviť, prípadne pripomenúť tie, ktoré zarezonovali najviac a stoja stále za povšimnutie.

Tentoraz sme vsadili na humor a muzikálnosť v reklame. Pretože taká kampaň pre značku Cheetos je.

Kto by nepoznal známy hit deväťdesiatych rokov od MC Hammera - Can't Touch This. Presne túto skladbu využila reklamná agentúra Goodby Silverstein & Partners pre značku Cheetos. Pieseň výborne dopĺňa ideu kampane - hlavný protagonista sa odmieta dotýkať vecí naokolo, pretože má ruky "zašpinené" od kukuričnej slanej pochúťky. Týmto zároveň vtipne mení nevýhodu pochúťky na jej výhodu. Vznikajú tak humorné situácie, ktoré sprevádza práve spomínaný hit MC Hammera Can´t Touch This.


Reklama bola v súťaži Cannes Lions ocenená Grand Prix za kreatívnu stratégiu. Kampaň sme prvýkrát mohli vidieť na tohtoročnom Superbowle.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 09:52