Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
22.07.2021, 13:35

Košický kraj v destinačnej kampani challenguje klasické dovolenky na Slovensku

Agentúra Socialists vytvorila pokračovanie kampane Kraj sveta pre organizáciu cestovného ruchu Košice Región Turizmus.

Košický kraj v destinačnej kampani challenguje klasické dovolenky na Slovensku
Zdroj: Youtube

Kampaň sa snaží cez drzé vizuály a standup-ový humor zaujať Slovákov, ktorí k dovolenkám pristupujú v duchu „menej je viac“. Cieli na tých, ktorí od dovolenky očakávajú útek pred zhonom mesta do nedotknutej prírody a uprednostňujú ho pred dostupnosťou turistických služieb.

Košický kraj prezentuje ako kraj hrdý na to, čo v ňom dovolenkári nenájdu. Od prepchatých lanoviek, cez gigantické tobogany až po kilometrové rady na lístky tiahnuce sa rovno od “národných” parkovísk. Tvárou a hlasom, ktorý dodáva kampani typickú stand-up hyperbolu, je komik a košický rodák Martin Hatala.

“Komunikácia reaguje na zážitky slovenských dovolenkárov z leta 2020. Minuloročný nárast domáceho turizmu ukázal, že hory turistov a hodinové rady nie sú iba výsadou najznámejších zahraničných destinácií. V rade si našinec môže postáť aj v obľúbených turistických destináciách na Slovensku,“ vysvetľuje východisko kampane Patrik Barták, stratég agentúry Socialists.

Zdroj: SOCIALISTS

​Slováci problém masového turizmu minulý rok hojne dokumentovali na sociálnych sieťach – práve tie sa tento rok stali domovom kampane, ktorá ukazuje, že Kraj sveta je tým pravým miestom na únik pred zhonom a hlukom mesta a turisti tu nájdu miesta s pôvodným duchom, ktoré môžu objaviť a preskúmať sami bez davov ďalších turistov.

Ťažiskom kampane je päť krátkych videí z rôznych miest v Košickom kraji. Komik Martin Hatala v každom predvádza krátky a ostrý stand-up, v ktorom pranieruje a robí si žarty z tzv. turistických destinácií prvej voľby. Charakteristickým vizuálnym prvkom kampane, ktorý sa nesie videami aj statickými vizuálmi, je oranžová tabuľa s drzým statementom, ktorý zaujme a podčiarkuje odkaz kampane.

“V Košickom kraji sme hrdí na nepoznačené miesta, často neobjavené širokou verejnosťou,” priblížila Adriana Tomajková, PR manažérka Košice Región Turizmus a dodala: “Ľudia si často ani neuvedomujú, že práve takéto hodnoty sú to najcennejšie, čo región môže ponúknuť svojim návštevníkom. Aj preto vítame sebavedomý tón našej kampane, od ktorého si sľubujeme, že si to ľudia o to viac uvedomia.”

Socialists vymysleli napríklad aj merch z Kraja sveta ako tričko, ktoré vám odmeria náročnosť túry podľa mokrého fľaku od potu, či podsedák, vďaka ktorému si môžete pohodlne sadnúť kdekoľvek.

“Sme nesmierne radi, že náš klient, Košice Región Turizmus sa kritiky nezľakol, naopak vnímal reakciu konkurencie ako dôkaz toho, že sme trafili klinec po hlavičke. Tešíme sa tomu, že kampaň funguje, generuje pozitívne reakcie a ľudia si v komentároch pýtajú ďalšie videá,” reaguje Senior Account Managerka kampane, Andrea Vozárová.

Vizitka kampane:
Klient: Košice Región Turizmus
Agentúra: Socialists
Creative Director: Peter Kačenka, Daniel Feranec
Art Director: Alexandra Pobjecká
Graphic Designer: Rudolf Sakáč
Copywriter: Michaela Stanová, Daniel Feranec, Martin Hatala
Strategy & planning: Patrik Barták
Senior Account Manager: Andrea Vozárová
Produkcia: VRIZZLY PRODUCTION
Režisér: Samuell Hoffman

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.