StoryEditor

Ako sa svetové značky pripravili na olympiádu do Tokia

26.07.2021, 09:56
Prinášame dávku športových kreatívnych reklám.

O rok neskôr, ale predsa. Olympiáda v Tokiu prichádza s ročným oneskorením a stále s výraznými bezpečnostnými opatreniami. Tým najvýraznejším je asi fakt, že sa zatiaľ deje bez prítomnosti divákov. Minulý týždeň síce Toyota oznámila, že stiahne svoju televíznu reklamu, ale to neznamená, že tak urobili všetky značky. Naopak, aj pre túto olympiádu pripravili pár výnimočných kampaní. Vybrali sme najzaujímavejšie.

Čo videla Agnes
Začnime rovno reklamou Medzinárodného olympijského výboru. Ten počas olympiády v Tokiu zmenil motto hier. K trom slovám, ktoré symbolizujú šport: "rýchlejšie, vyššie, silnejšie" pridal cez pomlčku - "spolu". Čím po udalostiach pandémie pripomenul dôležitosť ľudskej solidarity.
Nové motto preto znie
: „Rýchlejšie, vyššie, silnejšie - spolu“.
 Túto zmenu MOV podporil aj video "What Agnes saw",

v ktorom účinkuje najstaršia žijúca olympijská šampiónka Ágnes Keleti a vôbec najmladšia britská olympionička, zázračná skateboardistka - Sky Brownová. Ágnes Keleti mohla už vo svojich 19 rokoch byť olympijskou víťazkou, ale ako židovka sa počas druhej svetovej vojny musela pod iným menom ukrývať na maďarskom vidieku. Neskôr sa do vrcholového športu vrátila a získal...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 13:02