Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
30.07.2021, 10:25

Inšpirácie z Cannes: Rexona zjednodušila život ľuďom so znevýhodnením

Dezodorant získal ako jediný v kategórii Inovácie cenu Grand Prix.

Inšpirácie z Cannes: Rexona zjednodušila život ľuďom so znevýhodnením
Zdroj: Stratégie

Zamysleli ste sa niekedy nad tým, aké sú balenia dezodorantov nepraktické pre nevidiacich či ľudí bez rúk? Značka Rexona preto prišla na trh s produktom Degree Inclusive v jedinečnom prevedení. Na etikete nájdeme Braillovo písmo, poľahky ho otvoria aj hendikepovaní a rovnako jednoducho sa nanáša.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 60% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.