Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
02.08.2021, 14:10

Súťaž Agentúra roka je v polčase. Agentúry už majú body za väčšinu zahraničných súťaží

Ocenenia Agentúra roka udeľuje magazín Stratégie najlepším agentúram už od roku 1999.

Súťaž Agentúra roka je v polčase. Agentúry už majú body za väčšinu zahraničných súťaží
Zdroj: archív

Magazín Stratégie vyhlasuje už od roku 1999 rebríček najlepších slovenských reklamných agentúr. Titul Agentúra roka alebo „Áčko“ získava každý rok agentúra, ktorá si počínala najlepšie na domácich a zahraničných súťažiach kreativity a efektivity.

Najviac ocenení Agentúra roka v histórii súťaže získala agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá si z posledného ročníka odniesla už svoje ôsme Áčko. Po tri „Áčka“ majú na konte agentúry MUW Saatchi&Saatchi a Soria&Grey, ktorá bodovala v súťaži ešte na počiatku milénia.

Dvoma „Áčkami“ sa pýšia agentúry Istropolitana Ogilvy, MADE BY VACULIK a TRIAD. Agentúra TRIAD bola víťazom ročníkov 2018 a 2019 a tento rok má našliapnuté na získanie svojho tretieho Áčka.

Ocenenia Agentúry roka sa odovzdávajú tradične v novembri. V aktuálnom ročníku si už agentúry si pripísali do rebríčka body za takmer všetky zahraničné súťaže kreativity.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.