Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
06.08.2021, 08:00

Slovak & Friends Insider: Pracovný deň začíname diskusiou o úspešnej reklame či svetovej kampani

Dozviete sa aj, čo ľudia o agentúre netušili a zistili až po nástupe, alebo akým spôsobom prokrastinujú.

Slovak & Friends Insider: Pracovný deň začíname diskusiou o úspešnej reklame či svetovej kampani
Zdroj: Slovak & Friends

Prinášame nový diel Agency Insider. Rubriky, ktorou približujeme agentúrny život, ako vznikajú nápady, kde sa agentúry inšpirujú, aké majú spoločné rituály. Veríme, že našimi menej tradičnými otázkami priblížime ich fungovanie a zároveň ľudí, ktorí v agentúre pracujú. A to môže byť v mnohom inšpiráciou. 

Predstavujeme agentúru Róbert Slovák a jeho priatelia.

Predstavte agentúru jednou - dvoma vetami.

Zdroj: archív
Róbert Slovák
zakladateľ a kreatívny riaditeľ



Pri tvorbe komunikačných stratégií využívame poznatky kognitívnej vedy a tvoríme inovatívne kampane s akcentom na spoločenskú zodpovednosť.

Máte spoločné rituály?

Zdroj: archív
Kristína Stella Krištúfková
výkonná riaditeľka



Každé ráno sa snažíme začať pracovný deň diskusiou o úspešnej reklame či svetovej kampani a tak máme každý deň prehľad o tom čo sa v našej brandži deje.

Zdroj: archív
Kristína Kočalková
finančná riaditeľka



Čo sa týka rituálov, každému novému kolegovi zoberieme za spevu vzorku vlasov a krvi a dávame to do vitrínky, kde sú vzorky všetkých kolegov.

Zdroj: Silvia, Kristínka a Romi v agentúre.

Čo vás v poslednej dobe v práci baví?

Zdroj: archív
Lucia Čermáková
art directorka

Možnosť pracovať na projektoch, ktoré reálne prispievajú k tomu, že sa cítim byť lepším človekom. Áno, je to sebecké. Viem :)

Kto alebo čo vás inšpiruje?

Zdroj: archív
Jakub Mikula
grafický dizajnér



Rozhovory s kolegami.

Zdroj: archív
Kristína Kočalková
finančná riaditeľka



Filmy, knihy a samota. A sem tam nejaký človek.

Zdroj: archív

Kristína Stella Krištúfková
výkonná riaditeľka



Inšpiráciou sú pre mňa kolegovia a to nie iba profesne.

Zdroj: archív
Miro Nádobrý
projektový manažér



Práca na projektoch s unikátnymi ľuďmi, ako napríklad s pánom Lasicom pri kampani na sčítanie obyvateľov Bratislavy.

Zdroj: Produkcia kampane Bratislava sa ráta pre Magistrát hlavného mesta SR.

Je niečo, čo ste o agentúre netušili a zistili až po nástupe?

Zdroj: archív
Jakub Mikula
grafický dizajnér



Keď som do agentúry nastúpil, šokovalo ma, koľko vecí ešte neviem a koľko vecí som predtým robil ale že úplne inak. Veľmi ma bavia spoločné brainstormingy. Rád sledujem kolegov, ako pristupujú k zadaniam a ako sa vieme navzájom inšpirovať a dopĺňať a spoločne vymyslieť hravú a zaujímavú kampaň. Po dlhej dobe som vystavovaný konštruktívnej kritike, ktorá, verím, ma dokáže postupom času upratať a posunúť na úplne iný level uvažovania a samotnej tvorby.

Zdroj: Jakub na produkcii videa o Medúze igelitovej v rámci kampane LILY kids pre klienta Zvolenská mliekareň.

Zdroj: archív
Natália Šebová
projektová manažérka



Nie je to úplne o agentúre, ale myslela som si, že tešenie sa každý deň do práce je nejaký mýtický nedosiahnuteľný pocit a v tejto agentúre ho zažívam veľmi často.

Zdroj: Naty a hladné agentúrne psíky.

Zdroj: archív
Silvia Gašparcová
copywriterka



Ja som do agentúry prešla z inej brandže, takže som netušila v podstate nič. Ale najviac ma šokovalo, aké je to tu hravé. Nakúpime vodoodpudivé spreje, nastriekame na zem nápisy a potom vyčkávame na dážď, skúšame rôzne optické ilúzie, skladáme si papierové zvieratá a hašteríme sa, či má mať igelitová medúza očká, alebo nie. Čo sa týka copywritingu, prekvapilo ma, aké veľké percento mojej práce ide do koša. Ale skúsenejší kolegovia ma uistili, že je to v norme.

Zdroj: Silvia skúša optickú ilúziu v Ames Room, príprava na produkciu kampane Equal Pay pre spoločnosť Lidl Slovenská republika.

Zdroj: archív

Miro Nádobrý
projektový manažér

Zistil som, že by som si mal kúpiť psa :) 

V čom sa agentúra Róbert Slovák a jeho priatelia líši od iných?

Zdroj: archív
Romana Umrianová
strategická riaditeľka



Prioritne sa zaoberáme spoločensky zodpovednými projektami kam nepatrí len charita či ekológia ale napríklad aj postavenie žien v zamestnaní - čo je témou aj našej aktuálnej kampane pre spoločnosť Lidl. Je nám to blízke, keďže aj vo vedení našej agentúry prevládajú ženy nad mužom.

Zdroj: Silvia a Stella v Ames Room, príprava na produkciu kampane Equal Pay pre spoločnosť Lidl Slovenská republika.

Zdroj: archív
Lucia Čermáková
art directorka



Bolo obdobie, keď som si vravela, že reklama je pre mňa už minulosť a vrátim sa do nej len v prípade, ak mi to bude celé dávať hlbší zmysel. No a Priatelia mi zmysel dávajú. Sú iní. Naozajsky iní.

Zdroj: Priatelia na porade.

Aký bol váš posledný teambuilding?

Zdroj: archív
Lucia Čermáková
art directorka




Mám pocit, že máme teambuilding furt.

Zdroj: archív
Jakub Mikula
grafický dizajnér



Presadil som dva kvítka ci pana. Dúfam, že neumrú.

Ako prokrastinujete?

Zdroj: archív
Silvia Gašparcová
copywriterka




V poslednej dobe asi 25 x denne kontrolujem sledovanosť nášho pesničkového videa na YouTube o Medúze igelitovej, ktorý sme vymysleli pre Zvolenskú mliekareň a jej produkt LILY kids. 

Zdroj: Produkcia videa o Medúze igelitovej v rámci kampane LILY kids pre klienta Zvolenská mliekareň.

Zdroj: archív
Natália Šebová
projektová manažérka




Rozhovormi s kolegami (aj keď neviem, či sú tí introvertnejší nadšení :)) a chodením po agentúre a odtrhávaním žltých lístkov z rastlín.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.