Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
03.08.2021, 22:46

Marek Pajtáš: Najlepší hudobníci sú tí, ktorí vedia robiť improvizovaný džez. A tak to bude aj s agentúrami

Z rozhovoru sa dozviete:

  • Prečo MullenLowe GGK vytvorila novú sieťovú digitálnu agentúru MullenLowe Profero
  • Čo ponúkne nová digitálna agentúra s podporou siete iné ako agentúra e-cake, ktorú malo MulleLowe GGK v portfóliu
  • Kto je šéfkou novej agentúry
  • Odkiaľ prišiel nový tím a čo od nich Marek Pajtáš očakáva
  • Aký prínos bude mať toto rozhodnutie pre kreatívnu agentúru
  • Či by to rozhodnutie urobil aj keby neprišla pandémia
  • Čo pandémia zmenila celkovo na práci agentúr
Marek Pajtáš: Najlepší hudobníci sú tí, ktorí vedia robiť improvizovaný džez. A tak to bude aj s agentúrami
Zdroj: Peter Mayer

Reklamná agentúra MullenLowe GGK vytvorila novú divíziu, sieťovú digitálnu agentúru MullenLowe Profero. V čom vidí budúcnosť tohto rozhodnutia, hovorí pre Stratégie Marek Pajtáš, šéf MullenLowe GGK.

Prečo ste sa rozhodli pre tento krok?
Vždy sa mi páčila myšlienka byť spojený so sieťovou agentúrou. Rovnako naša kreatívna agentúra MullenLowe GGK patrí do siete. Oslovil som preto londýnsku pobočku MullenLowe Profero a celkom rýchlo sme sa dohodli, že budú mať na Slovensku prostredníctvom nás zastúpenie.

Čo digitálna agentúra s podporou siete ponúkne iné ako agentúra e-cake, ktorú ste mali v portfóliu?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 88% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.