StoryEditor

Marek Pajtáš: Najlepší hudobníci sú tí, ktorí vedia robiť improvizovaný džez. A tak to bude aj s agentúrami

03.08.2021, 22:46
Šéf MullenLowe GGK hovorí o tom, prečo sa rozhodol pre sieťovú digitálnu agentúru.

Reklamná agentúra MullenLowe GGK vytvorila novú divíziu, sieťovú digitálnu agentúru MullenLowe Profero. V čom vidí budúcnosť tohto rozhodnutia, hovorí pre Stratégie Marek Pajtáš, šéf MullenLowe GGK.

Prečo ste sa rozhodli pre tento krok?
Vždy sa mi páčila myšlienka byť spojený so sieťovou agentúrou. Rovnako naša kreatívna agentúra MullenLowe GGK patrí do siete. Oslovil som preto londýnsku pobočku MullenLowe Profero a celkom rýchlo sme sa dohodli, že budú mať na Slovensku prostredníctvom nás zastúpenie.

Čo digitálna agentúra s podporou siete ponúkne iné ako agentúra e-cake, ktorú ste mali v portfóliu?

Doplnil by som, že čo sa týka MullenLowe Profero, ide o prvú digitálnu sieťovú agentúru na slovenskom trhu. Z hľadiska služieb, pretože nejde iba o výkonnostnú agentúru. Myslím si, že ide o know-how, skúsenosti, inšpiráciu existujúcich case studies, možno aj nejakého sieťového biznisu....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 02 - Modified: 2023-11-09 18:44:51 - Feat.: - Title: BILLA prichádza s novou kampaňou. Vyzýva Slovákov, aby neskrývali svoje kvality 03 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 04 - Modified: 2023-09-13 06:00:00 - Feat.: - Title: Andrea Jurgošová: Dobrý copywriter sa nevypíše za počítačom, ale tým, že skúša nové veci 05 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 15:05