Slovenská sporiteľňa
StoryEditor

Slovenská sporiteľňa vytvorila Brand HUB

16.08.2021, 14:55
Autor:
redred
Komunikačné aktivity má pod jednou strechou, šéfuje im Dáša Juríková.

Od začiatku augusta funguje v najväčšej banke na Slovensku Brand HUB. Pod jednou strechou zastrešuje stratégiu komunikácie značiek Slovenská sporiteľňa, George aj Nadácie Slovenskej sporiteľne. Brand HUB riadi Dáša Juríková.  

„Vznik Brand HUBu je pre nás skvelou príležitosťou ešte viac posunúť a modernizovať všetky naše kľúčové značky. Máme v Slovenskej sporiteľni silný a skúsený tím, ktorý má za posledné tri roky za sebou úžasné projekty a kampane, ocenené na Slovensku aj v zahraničí. Vážime si aj dôveru akcionára a top manažmentu, vďaka ktorej môžeme robiť odvážne a inovatívne projekty,“ hovorí Dáša Juríková, marketérka roka 2019.

Súčasťou Brand HUBu je tím Marketingovej komunikácie pod vedením Petra Holíka a tím Korporátnej komunikácie, ktorý manažuje Štefan Frimmer. Ten je zároveň členom správnej rady nadácie. 

Brand HUB bude koordinovať aj komunikačnú stratégiu Nadácie Slovenskej sporiteľne. Tá aj naďalej funguje ako jedna z najväčších firemných nadácií na Slovensku a podporuje verejnoprospešné projekty v oblasti vzdelávania, sociálnej pomoci, tvorby a ochrany životného prostredia, športu a kultúry. Predsedom správnej rady nadácie je Štefan Máj a správkyňou aj naďalej zostáva Barbara Henterová. 

Nadácia SLSP zostáva samostatnou právnou entitou, ale jej komunikačné aktivity bude strategicky podporovať tím korporátnej komunikácie banky.

01 - Modified: 2021-03-29 12:59:03 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa predstavila Učebnicu učenia pre rodičov 02 - Modified: 2021-04-07 07:52:38 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spúšťa pre takmer milión klientov digitálnu inováciu Moneyback 03 - Modified: 2021-04-21 10:32:09 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spustí proces recyklácie platobných kariet 04 - Modified: 2021-05-26 10:45:02 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa ponúka 2 domy za cenu 1 v kampani od agentúry Zaraguza 05 - Modified: 2021-07-01 11:16:04 - Feat.: 0 - Title: Môže mať šťastie viac ako 60 odtieňov? Slovenská sporiteľňa ukazuje, čo robí mladých ľudí šťastnými 06 - Modified: 2021-08-16 08:04:16 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľna prichádza s novým konceptom. Budúcnosť je vaša, znie posolstvo kampane
01 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 02 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa 03 - Modified: 2023-08-31 11:28:22 - Feat.: - Title: Kampaň Moji milí Slováci oslavuje celosvetový úspech 04 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 05 - Modified: 2023-08-21 14:20:30 - Feat.: - Title: Nová kampaň Slovenskej sporiteľne ukazuje ako je na tom Slovensko s prosperitou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 04:20