Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
19.08.2021, 00:42

Nová kampaň od applepie predstavuje Horalky ako lovebrand

Ľudia na Facebooku toto posolstvo už podporili.

Nová kampaň od applepie predstavuje Horalky ako lovebrand
Zdroj: archív

Čokoládové oblátkové keksíky – Horalky poznáme asi všetci z detstva. Napriek tomu sa spoločnosť I.D.C. Holding rozhodla pre novú kampaň. Určená je na slovenský a český trh, za jej realizáciou stojí agentúra applepie.

„Horalky sú s nami vždy, všade a sú pre všetkých. Je to náš poklad, dedičstvo, spomienky na detstvo. Nerobia rozdiely a je jedno či ste nízki alebo vysokí, z východu alebo zo západu, či ste si ich kúpili za posledné drobné, alebo si ich vozíte v drahom aute. Sú to priatelia, spoločnosť, podpora vždy tam, kde je to potrebné. Ich prítomnosť si ani neuvedomujeme, ale keď zrazu nie sú, tak nám veľmi chýbajú. Sú pre nás srdcová záležitosť,“ vysvetľuje Zuzana Netíková International Brand Manager v spoločnosti I.D.C. Holding posolstvo kampane.

Zatiaľ čo na Slovensku je cieľom kampane udržať a posilniť znalosť značky, na českom trhu má kampaň posilniť vnímanie značky ako verného spoločníka – na výletoch, v škole, počas cestovania.

"Horalky sú náš slovenský poklad, preto k nim tak aj musíme pristupovať. Je to len jedna oblátka, v jednom balení, v jednej príchuti, ale aj tak jej patrí obrovská časť trhu. Pri takto širokej cieľovej skupine je zložité nájsť koncept, ktorý by vyhovoval všetkým, no my sme vsadili na to, že všetci máme niečo spoločné a to sú spomienky, zážitky a láska k našim Horalkám, tým od Sedity,“ vysvetľuje  Zuzana Netíková.

​Kampaň vytvorila agentúra applepie, ktorá hľadala riešenie ako podporiť odkaz, že Horalky sú tu pre každého a pre každého zároveň niečim iným. "V spolupráci s režisérkou Paulínou Mačákovou sme pripravili moderný dynamický spot, ktorým nás z obrazu do obrazu celý čas sprevádza produkt, no napriek tomu hlavnými hrdinami ostávajú práve milovníci Horaliek," hovorí o kampaňovom videu Tomáš Kučírek, Ideamaker senior agentúry.

Okrem imidžového spotu pripravila agentúra aj špeciálnu komunikáciu v online, kde chcela podporiť  Horalky ako slovenský lovebrand. "Všetci ich majú radi, ale dá sa táto láska zmerať? Rozhodli sme sa to skúsiť. Do kampane môže svojím dielom prispieť prakticky každý, posunúť Horalky naprieč krajinou a dať tak láske k Horalkám skutočný rozmer," hovorí Kučírek. Kampaň je podporená i influencermi, ako prvá sa do výzvy zapojila Baša Števulová.

Po vlne hejtu na Facebooku, podpora značky
To, že sú Horalky sú naozaj lovebrandom, ukázala aj reakcia ľudí na Facebooku. Po uvedení kampane sa na Horalky spustila vlna hejtu. Dôvodom je vyjadrenie majiteľa spoločnosti I.D.C. Holding Pavla Jakubca pre Denník N. Nový šéf spoločnosti odkázal nezaočkovaným, nech sedia doma. Na Facebookovej stránke Horaliek sa našli fanúšikovia, ktorí si tento výrok Jakubca spojili s novou kampaňou a začali vypisovať nenávistné komentáre o tom, že si už Horalky nekúpia. Diskusia sa na Facebooku zvrtla v prospech oblátiek. Lovebrandu z detstva si nielen zastali, ale ho aj podporili a s čerstvo kúpenými Horalkami sa dokonca odfotili.

 

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.