Po víťazstvách v niekoľkých výberových konaniach a nadviazaní spolupráce s novými klientmi vytvorila reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi v rámci organizačnej štruktúry novú business unit a celkový počet zamestnancov dosiahol číslo 42.
Na pozíciu nového unit directora nastúpil od 1. septembra Ivan Hulík, ktorý predtým pôsobil ako medzinárodný account director vo viedenskej pobočke agentúry Scholz & Friends a neskôr ako client service director v pražskej pobočke Scholz & Friends.
Na pozíciu account managera prišla do agentúry Karin Grófová, ktorá donedávna obsluhovala v agentúre Publicis/Knut sieťového klienta Renault a novým account executive sa stala po ukončení Ekonomickej Univerzity Jana Lodňanková.
Kreatívne oddelenie agentúry posilnil art director Daniel Markovič, ktorý prišiel z agentúry CD-Ogilvy&Mather;, novým copywriterom sa stala Katarina Kurečková s predchádzajúcimi skúsenosťami z agentúry Mayer/McCann Erikson a z agentúry EuroRSCG/Artmedia prišiel nový DTP operátor Matúš Kršek.
Zdroj: MUW Saatchi&Saatchi;