StoryEditor

Fofola a šušlajúci pes v reklame zaujali

20.05.2015, 16:26
Kofola prišla s novou kampaňou. Po pár dňoch ovládla internet, diskusie na sociálnych sieťach napovedajú, že pôjde o vydarený viral.

Po kampani Neriešenie, ktorá bavila bizarnými obrázkami, prišla Kofola s novou kampaňou s názvom Fofola. Vznikla v agentúre Zaraguza a je nasadená na Slovensku aj v Česku.

Kampaň sa okrem tradičných ciest šíri aj virálne. Najúspešnejšie zo slovenských fofolovských videí má k dnešnému dňu na YouTube vyše 200 tisíc prehratí, najúspešnejšie české prekročilo 400 tisíc. Na Facebooku mali videá spolu vyše milión videní. Toto číslo stihli fanúšikovia vytvoriť na Facebook stránke Kofoly za víkend. 

Pred pár dňami značka predstavila šušlajúceho psa so "svojským" chrupom. Ten sa podobne dostáva do bizarných situácií, ktoré ale vždy vtipne vyrieši. Napríklad v múzeu zhodí kostru dinosaura, či potrhá vankúše v obývačke. Vyhovára sa pritom na muchu. Pozrite si úvodné videá:

 

 

Nová kampaň nenechala na seba dlho čakať. Počet komentárov pod videami na oficiálnej Facebook stránke Kofoly napovedá, že pôjde o vydarený viral. Pes, ktorého vzhľad na prvý pohľad pobúri, už za pár dní vyvolal diskusie na sociálnej sieti. Ľudia dokonca prevzali reč psa – šušlanie a sami v komentároch zamieňajú hlásky.

Pes si už stihol získať aj svojich fanúšikov – ľudia postujú fotografie so svojimi domácimi miláčikmi, ktorí sú tej istej rasy. Počet lajkov pod videom sa šplhá na 8 000, čím kampaň predbehla predchádzajúcu kampaň Neriešenie. Tá pochádzala od agentúry TRIAD Advertising a minulý týždeň získala i ocenenie na národnej súťaži kreativity Zlatý klinec.

Kampaň so šušlajúci psom promuje pollitrovú Kofolu s príchuťou marhule. Aký bude mať predajný potenciál, ukážu výsledky neskôr, isté je, že virálny efekt naplnila. Minulý týždeň bola Fofola piatym najvyhľadávanejším pojom na Seznam.cz. 

Viac o kampani sa dočítate v júnových Stratégiách.

 

OMG!!! Prvé tri Fofola videá dosiahli počas víkendu milión videní a to sme ešte nespustili reálnu mediálnu podporu:)...

Posted by Zaraguza on Sunday, May 17, 2015

Čo na kampaň hovoríte vy?

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 20:38