Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
16.02.2015, 14:02

Na Slovensku chcú začať vydávať nový denník. Konzervatívny a internetový

Postoy chce spustiť ďalší web, tentokrát konzervatívny.

Na Slovensku chcú začať vydávať nový denník. Konzervatívny a internetový

Na slovenský online trh chce vstúpiť nový denník. Konzervatívny.

Za nápadom spustiť konzervatívny online denník stojí združenie Postoy, ktoré už má web postoy.sk. Stránka prináša témy zväčša s kresťanským podtextom. Počas referenda bola prvá, čo zverejňovala spoty Aliancie za rodinu.

Vznikol už aj web www.konzervativnydennik.sk, prostredníctvom ktorého sa Postoy snaží získať na online denník peniaze. Za svoju métu označujú 80 tisíc eur, pričom zatiaľ má vyše 21 tisíc.

"Medzi významnými slovenskými denníkmi, týždenníkmi či televíziami nie je ani jedno médium, ktoré by reprezentovalo konzervatívny pohľad na svet. Naopak, ukázalo sa, že proti takémuto videniu sveta bojujú. V slovenskej verejnej debate tak chýba dôležitý hlas," uvádzajú iniciátori konzervatívneho denníka. Prikladá k tomu titulky z iných denníkov a webov - napríklad "Referendum o súložení" zo Sme.sk alebo titulku Pravdy.

Na printovom trhu má konzervatívna tlač zastúpenie medzi týždenníkmi - Spolok sv. Vojtecha vydáva Katolícke noviny. Tie dosahovali minulý rok priemerný predaný náklad 71 082 výtlačkov. V roku 2013 to bolo 74 998 kusov.

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: HN, ik

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.