Lidl v roku 2016 postaví desať detských ihrísk Žihadielok v dizajne rozprávky Včielka Maja. Práva na použitie Včielky Maje v kampani Lidl získal od vlastníka licencie, ktorým je Studio 100. Cenu za práva nekonkretizoval.
Projekt Lidl aktuálne podporuje televíznou kampaňou. Kampaň pochádza z dielne slovenskej agentúry Wiktor Leo Burnett, ktorá sa stala víťazom medzinárodného tendra na tento projekt.
„Cieľom spoločensky zodpovedného projektu Ihrisko Žihadielko, je poskytnúť deťom a ich rodičom priestor na aktívne a zmysluplné trávenie voľného času. Podľa psychológov totiž detské ihriská majú nesmiernu spoločenskú hodnotu. Tento projekt teda vnímame ako náš prínos pre miestne komunity a súčasne investíciu do ďalších generácii,“ približuje Tomáš Bezák, PR a hovorca spoločnosti Lidl SR.
A prečo práve ihriská na motívy rozprávky Včielka Maja? Lidl pre spomínaný projekt hľadal postavičku, resp. rozprávkový svet, ako prirodzené prepojenie. „A napokon sme ho našli vo Včielke Maji a jej priateľoch. Prostredníctvom tejto rozprávky totiž deti získavajú mnohé užitočné informácie, je hravá a zároveň má edukatívny rozmer. Výhodou je aj obľúbenosť Včielky Maje medzi viacerými generáciami a jej aktuálnosť,“ dodáva Tomáš Bezák.
O Ihriská Žihadielka súperia mestá, a v prípade Bratislavy a Košíc aj mestské časti, v ktorých sa nachádza aspoň jedna predajňa Lidl. Zo 102 možných lokalít prejavilo záujem zúčastniť sa súťaže 96 miest. O lokalite jednotlivých ihrísk rozhodnú ľudia v hlasovaní na internetovej stránke projektu a to do 29. 2. 2016. Víťazi budú známi najneskôr 14. marca.
Zdroj: rm