Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
05.05.2016, 10:54

Slovenská káva EBENICA mení dizajn

V kampani ukazuje, ako sa robí káva tak detailne, že zapochybujete, že ide vôbec o kávu.

Slovenská káva EBENICA mení dizajn

Slovenská značka kávy EBENICA COFFEE prešla po štyroch rokoch redizajnom. Mení logo a obaly produktov. 

Relaunch značky uchopila strategicky aj kreatívne agentúra MARK BBDO. Nový koncept Meníme pohľad na kávu je nielen doslovným opisom série vizuálov, ale tiež predstavuje, akým spôsobom táto káva a všetko okolo nej vzniká. Tiež chce potvrdiť, že ide vlastnou cestou.

V novej kampani, ktorá má predstaviť redizajn, uvidíte sériu makrozáberov, ktoré ukážu detaily pri príprave kávy, ktoré voľným okom nevidíte. Spoznať by ste tak mali kávu skutočne zblízka. Fotografie sa tiež stali súčasťou nového dizajnu obalov a inovovaného webu a e-shopu.

Takto vyzerajú vizuály kampane, ktorá má nový dizajn kávy predstaviť.  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kampaň bude primárne prebiehať v outdoore, printe a v online.
 
Takto vyzerali pôvodné obaly kávy:
 

 
 
A takto sa obaly zmenia:
 
 
 
 

 

 

 

EBENICA COFFEE je domáca značka, ktorá sa podľa prestížneho amerického Coffee Review radí k 10 najlepším espresso kávam v Európe. 

 

Kredity kampane:

Názov: Meníme pohľad na kávu

Značka: Ebenica coffee

Reklamná agentúra: Mark BBDO Bratislava

Creative Director: Vlado Slivka

Art Director: Michal Szulányi

Copywriter: Michal Roháček, Petra Vitázková

Fotograf: Táňa Hojčová

Strategický supervising: Michal Blaha, Marek Fajčík

 

Zdroj: eb.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.