Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
09.05.2016, 11:40

Ryba Žilina v novej kampani predstavuje „Tresku slovenskú“. Originálny živočíšny druh

Jej prirodzeným prostredím nie je voda, ale supermarket. Kampaň pripravila agentúra TRIAD Advertising. Začína dnes.

Ryba Žilina v novej kampani predstavuje „Tresku slovenskú“. Originálny živočíšny druh

Cieľom novej kampane je posilniť líderstvo spoločnosti Ryba Žilina na domácom trhu rybích špecialít a šalátov a podporiť vlajkový produkt Treska Exklusiv. „Produkt Tresky Exklusiv s podielom mäsa 45 % považujeme za naše rodinné striebro. Ryba Žilina prišla s týmto typom tresky v majonéze prémiovej kvality ako prvá v roku 2001. Stojíme si za tým, že ide o najkvalitnejší produkt tresky v majonéze na trhu. Veríme, že Treska Exklusiv od Ryby Žilina má na to, aby sa stala prvou voľbou spotrebiteľov pri kúpe tohto nášho národného jedla,“ hovorí Tibor Ďurana, marketingový manažér Ryby Žilina.

Autorom príbehu o špeciálnom druhu slovenskej tresky, ktorý je zabalený do kelímkov žilinskej Tresky Exklusiv je agentúra TRIAD Advertising. „V online videu ukazujeme púť Tresky slovenskej jej prirodzeným prostredím – supermarketom. Samozrejme, v patričnom prírodopisnom duchu so sprievodným komentárom legendárneho Igora Štefucu. S rovnakým setupom pracujeme aj v rádiu, kde si o Treske slovenskej môžete vypočuť prednášku. V kľúčovom vizuále pracujeme s biologickou systematikou, kde sme Tresku Exklusiv zaradili medzi ostatné druhy v rámci pomyselného biologického atlasu,“ približuje Pavol Paulenda z TRIAD Advertising.

Treska v majonéze je na Slovensku považovaná za jedno z národných jedál. Podľa najnovšieho prieskumu agentúry 2Muse realizovaného pre Rybu Žilina v apríli tohto roku tresku v majonéze konzumuje až 98 % Slovákov vo veku od 15 do 65 rokov. Prieskum taktiež ukázal, že až 74 % respondentov konzumuje toto jedlo aspoň raz za mesiac, pričom minimálne raz za týždeň si dá tresku až pätina Slovákov. „Podľa nášho prieskumu si až 49 % Slovákov predstaví pri vyslovení slova treska práve náš výrobok. To znamená, že treska v majonéze je na Slovensku natoľko zľudovená, že zákazníci nepremýšľajú nad konkrétnym druhom ryby, z ktorého je táto špecialita vyrobená. Práve tento fakt sme pretavili do novej kampane, v ktorej sme sa rozhodli komunikovať náš produkt tresky v majonéze ako originálny slovenský živočíšny druh – Tresku slovenskú,“ dodáva Tibor Ďurana.

Treska Exklusiv patrí medzi najpredávanejšie produkty Ryby Žilina. Výrobca, ktorý v Žiline prevádzkuje už od roku 1924 najdlhšie nepretržite fungujúci závod na výrobu a spracovanie rýb na Slovensku, z neho vyprodukuje mesačne v priemere až 100 ton.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Jbc3FEvc_0A

Zdroj: red

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.