Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.06.2016, 16:01

Slovenská reklama mieri do Bruselu. Európa ocenila efektivitu Kofoly

Prestížna súťaž Euro Effie 2016 bude mať slovenskú účasť.

Slovenská reklama mieri do Bruselu. Európa ocenila efektivitu Kofoly

Tento rok oslavuje medzinárodná súťaž Euro Effie svoje 20. výročie a dosiahla rekord v počte prihlásených prác, ktorých je o tretinu viac než minulý rok. Do užšieho výberu súťaže EACA Euro Effie Awards 2016 vybrala porota 43 kampaní.

Na shortlist sa dostali agentúry z Dánska, Francúzska, Nemecka, Írska, Rumunska, Španielska, Ukrajiny, Veľkej Británie a Slovenska.

Kampaň Fofola od agentúry Zaraguza pre klienta Kofola Československo zabodovala v kategórii Small budget, kde spolu s ňou postúpilo na shortlist 9 prác. Kofola sa tak vo finále stretne so značkami ako Julius Meinl, Magnum, Duracell či Volvo. Za shortlist z Euro Effie 2016 si agentúra Zaraguza odnáša 100 bodov so súťaže Agentúra roka.

Víťazi tohto ročníka súťaže Euro Effie budú vyhlásení 18. októbra 2016 na Gala Awards v Cercle de Lorraine v Bruseli.

Kampaň Fofola už pozbierala ocenenia aj zo slovenských súťaží. Na súťaži efektivity Effie Slovakia 2015 získala zlato,  zo Zlatého klinca 2016 si odniesla  Zlatý klinec z hlavnej kategórie Kampaň, v kategórii Interactive&Online získali videospoty zlato a „šušľajúca“ Fofola klávefnica striebro. Bronz si odniesli online spoty v kategórii Film.

Zdroj: Katarína Hrnčárová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.