Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.07.2016, 11:53

Boďa Oravcová odišla po 18tich rokoch z Istropolitany

"Chcem viac pomáhať a byť užitočná."

Boďa Oravcová odišla po 18tich rokoch z Istropolitany
Zdroj: Istropolitana Ogilvy

Boďa Oravcová sa rozhodla dať si v reklame pauzu. Po 18tich rokoch z Istropolitana Ogilvy odchádza. "Hlavným dôvodom bola asi moja 40-tka. Ideálny čas urobiť v živote niečo bláznivé. Tak som si povedala, že po 19-tich rokoch v reklame (z toho takmer 18 v jednej agentúre) zdvihnem kotvy a uvidím, ktorým smerom ma to začne unášať. Zatiaľ som precestovala Toskánsko a Madeiru," povedala.

V reklame skončila na svoje narodeniny. Zároveň dodáva, že reklama ju neprestala baviť, jednoducho iba zatúžila po nových výzvach. 

Zatiaľ plánuje oddychovať a veľa čítať. Láka ju sociálne podnikanie. "V tom sa vidím. Láka ma zužitkovať svoje vedomosti a skúsenosti aj v neziskovom sektore, fundraisingu, goodvertisingu a podobne. Nápadov mám plnú hlavu. Asi starnem - chcem viac pomáhať a byť užitočná," uzatvára. 

Na otázku, či sa plánuje vrátiť do reklamy, odpovedala: "Svet reklamy budem vždy jedným očkom sledovať, ale v klasickej reklamnej agentúre ma už asi neuvidíte. Od septembra začínam pracovať pre celosvetovú organizáciu, ktorá sa orientuje na dlhodobo udržateľné projekty - sociálne podnikanie v rozvojových krajinách a humanitárnu pomoc, takže ma bude skôr zaujímať mangová farma alebo vzdelávanie detí utečencov. Na Slovensku vidím tiež veľký potenciál v prepájaní podnikania, ale aj reklamy a veľkých značiek s neziskovým sektorom a sociálnymi problémami, ktoré tu máme. Veľmi sa teším na túto ďalšiu etapu."

Na konte má Boďa Oravcová viacero ocenení, ktoré zbierala počas svojej kariéry. Z posledných prác vyberáme TV spoty pre Tesco Mobile.  

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.