StoryEditor

Každé naše rozhodnutie ovplyvňuje svet. Hovoria mimovládky v kampani

15.07.2016, 10:50
Autor:
rmrm
PR kampaň „Vyber si“ postavenú na známych osobnostiach pripravila, pre Platformu mimovládnych rozvojových organizácií, agentúra SKPR Strategies.

V kampani Platformy mimovládnych rozvojových organizácií známe tváre hovoria o tom, ako každý z nás dokáže aj malými rozhodnutiami ovplyvniť svet, v ktorom žijeme. Cieľom kampane je motivovať ľudí k zodpovednému spotrebiteľskému správaniu a ukázať, do akej miery môžeme my sami prispieť k riešeniu problémov okolo nás.

„Každý deň máme na výber. Môžeme sa rozhodnúť pre menej konzumu, alebo si povieme, že budeme kupovať len to, čo potrebujeme, prestaneme plytvať jedlom, začneme recyklovať, nebudeme všade chodiť autom alebo baliť v obchodoch veci do igelitových sáčkov - aj tieto na prvý pohľad maličkosti sú dôležité. To, ako žijeme my sami, ovplyvňuje svet okolo nás,“ hovorí Mária Sliacka z Platformy MVRO.

PR kampaň pre Platformu mimovládnych rozvovojových organizácií pripravila agentúra na základe výberového konania.

„Nie je jednoduché urobiť vysvetľujúcu kampaň k princípom udržateľného rozvoja a nebyť pri tom mentorskí či patetickí a zároveň prísť v rekordne krátkom čase s niečim, čo sedí 30-tim neziskovkám. Bola to výzva, ale funguje to,“ povedala Silvia Kušnírová, Managing Director SKPR Strategies.

Kampaň sa, podľa informácií SKPR Strategies, na sociálnych sieťach začala šíriť organicky a v prvom týždni zaznamenala 37 000 videní. Súčasťou PR aktivít  je aj výzva adresovaná vláde SR, aby sa prihlásila k cieľom trvalo udržateľného rozvoja. Mimovládky vydali pri príležitosti predsedníctva Slovenska v Rade Európskej únie Manifest – Buďme príkladom.

SKPR Strategies SKPR Strategies SKPR Strategies

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 06:57