Spoločnosti Marketing & Netforce a Stratégie prinášajú každý mesiac odpovede na aktuálne témy, ktoré zaujímajú čitateľov Stratégií. Tentoraz sa prieskum venuje českému a slovenskému spotrebiteľovi.
K zberu dát sa využil SR a ČR Online Panel spoločnosti Marketing & Netforce. Metodika prieskumu: Online Omnibus, veľkosť vzorky = 500 respondentov.
Prieskum je reprezentatívny vzhľadom na základné demografické údaje. Zber dát trval od 12. do 18. 7. 2016. Ďalšie otázky môžete posielať do 5. 8. 2016 na e-mailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.. Zasielajte nám uzatvorené otázky, pričom ich samotné znenie a možnosti uvádzajte vždy do nového riadka. Pred naštartovaním zberu dát otázky ešte prejdú korektúrou a s prípadnými nejasnosťami sa obrátime na vás.