Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.08.2016, 07:41

Marketingovo zomreli, dnes ožívajú. Značky, ktoré sa vrátili na scénu

Prinášame príbehy značiek, ktoré takmer prišli o existenciu. V poslednej chvíli ich ale zachránila marketingová kampaň.

Marketingovo zomreli, dnes ožívajú. Značky, ktoré sa vrátili na scénu
Zdroj: youtube

Neznámy tonik, ktorý sa po 40-tich rokoch postavil na nohy, starý dobrý krém na ruky, ktorý sa takmer prestal predávať či pivo, ktoré zachránili noví majitelia.

To sú ukážky značiek, ktoré marketingovo zomreli, no dnes sú z nich zvučné mená. A jedna značka, o ktorej ste nevedeli, že do marketingu investuje nemalé peniaze už vyše 95 rokov.

Príbehy značiek si prečítajte v galérii:

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.