Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.09.2016, 20:00

Telekom má billboardy obrátené naopak

Kampaň je opäť s Petrom Saganom. Na veci sa máme pozerať inak.

Telekom má billboardy obrátené naopak
Zdroj: Telekom

Slovak Telekom predstavuje zákaznícky portál. V ňom môže zákazník vybaviť všetko v pohode a online. A v pohode je aj Peter Sagan, ktorý sa v spote nachádza v crossfitovom centre, no príliš sa mu do cvičenia nechce. A to z dôvodu, že sleduje novinky od Telekom na svojom tablete. 

Reklama pracuje s myšlienkou, že každý fanúšik športu sa na cyklistiku pozerá určite inak. Aj preto je v úvode spot otočený naopak. Billboardy v Bratislave, Žiline a Košiciach budú od 5. septembra, kedy kampaň štartuje, tiež otočené naopak, nie na šírku, ale na výšku.  

Zdroj: Slovak Telekom

Myšlienka je z dielne MUW Saatchi & Saatchi, spot sa točil pod taktovkou známeho režiséra Romana Valenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.