Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
06.09.2016, 14:57

Igor Majkút odišiel zo Zaraguzy. Chce viac času pre súkromný život

"Všetci, ktorí poznajú veľké reklamné agentúry, vedia, akú daň si pýta tento job," hovorí bývalý kreatívny riaditeľ.

Igor Majkút odišiel zo Zaraguzy. Chce viac času pre súkromný život
Zdroj: archív

Igor Majkút, ktorý bol rok a pol kreatívnym riaditeľom v Zaraguze, prešiel do novej agentúry s názvom Breakpoint. 

"Všetci, ktorí pracujú nejakú tú dobu vo veľkých reklamných agentúrach, veľmi dobre vedia, akú daň si pýta tento job," vysvetľuje svoj odchod Igor Majkút.

"Žiadny súkromný život, ak máte rodinu, vidíte ju iba po večeroch a cez víkendy, keď sa podarí. Prakticky celý svoj život zasvätíte iba jednej veci. Niekoho takýto spôsob života môže napĺňať. Mňa však skôr začal vyčerpávať najmä psychicky, začal som byť unavený."

Igor Majkút v Zaraguze podľa jeho slov nadobudol pocit, že sa za vecami "iba naháňa a málo skutočne tvorí". Je presvedčený o tom, že, aby veci boli exekučne zvládnuté, treba na to dostatok času. A to je vždy otázka kompromisov. 

Otvorene Igor Majkút pre Stratégie hovorí o čase strávenom vo veľkých agentúrach: "Rozhodol som sa pre zmenu. Zaraguza vyzerala ako agentúra, ktorá by mi mohla ponúknuť to, čo som hľadal. Agentúra s maximálne 20 – 25 ľuďmi, ktorej víziou bolo robiť pekné multichanel kampane, čo sa v niektorých prípadoch aj podarilo. Problémom Zaraguzy z môjho pohľadu však bol fakt, že  je v skutočnosti objemom práce veľkou agentúrou s malým počtom ľudí."

Obdobie v Zaraguze však hodnotí pozítívne: "Bolo to pre mňa obdobie, ktoré som strávil s mega talentovanými ľuďmi a bolo mi cťou pracovať s nimi."

Novou agentúrou, kde Igor Majkút momentálne dva mesiace tvorí, je Breakpoint. Dôvod, prečo práve v nej zahájil svoju druhú etapu kariéry je, že Breakpoint je malá agentúra, ktorá takou plánuje ostať. Jej ambíciou nie je rovnať sa veľkým reklamným agentúram.

"Ako sa hovorí, menej je niekedy viac. Vzácnosťou je aj stabilita tímu. Väčšina ľudí je v Breakpointe už niekoľko rokov. Keď veci fungujú vo vnútri, premietne sa to aj smerom von," myslí si Igor Majkút. 

"S managing directorom Janom Holkom sa poznám viac ako 15 rokov. Kedysi sme spolu začínali, tak sme si povedali, že to opäť skúsime spolu," hovorí. 

Zameriať sa chce Igor Majkút po novom na grafický a obalový dizajn. Nebráni sa i väčším kampaniam, prizvukuje ale, že musí ísť o prácu s dôrazom na kvalitu, nie na kvantitu. 

Igor Majkút je podpísaný pod kampaniami pre Fofolu z agentúry Zaraguza a tiež napríklad pre Tatra banku z agentúry MADE BY VACULIK. Pracoval tiež pre Wiktor Leo Burnett, kde bol súčasťou nového pozicioningu nápoja Vinea. 

Zdroj: ADC

Najnovšie v agentúre Breakpoint vytvoril Igor Majkút kampaň pre bratislavský developerský projekt BLUMENTAL. V kampani vidíme tešiacich sa ľudí z nového bývania. Hlavným headlinom je "Panebože, ďakujem". 

Veľkú rolu v tomto prípade zohral kostol, ktorý je bratislavčanom dobre známy. Pri tvorbe vychádzali z troch východísk - lokalita projektu, emócia (radosť z nového bývania) a nadštandardné bývanie s výhľadom. 

"Do samotného copy sa nám podarilo dostať vtip alebo nadsadenie, ktorým prepájame už spomínanú lokalitu s emóciou. Ľudia často používajú výraz „Panebože, ďakujem“, keď majú z niečoho radosť alebo keď sa im niečo podarí. V tomto prípade majú radosť z nového bývania," objasňuje nový kreatívny riaditeľ v Breakpoint. 

Zdroj: Breakpoint

Zdroj: Breakpoint
Zdroj: Breakpoint

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.