Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.10.2016, 14:18

Treska slovenská v novej kampani mení svoje sfarbenie

Kampaň z dielne agentúry Triad Advertising štartuje dnes.

Treska slovenská v novej kampani mení svoje sfarbenie
Zdroj: Ryba Žilina

Aktuálna kampaň nadväzuje na jarnú komunikáciu, ktorej cieľom bolo podporiť vlajkový produkt Ryba Žilina – Treska Exkluziv. Ten Triad Advertising predstavil ako unikátny živočíšny druh - „Tresku slovenskú“. Jesenná vlna kampane nazvaná „Treska slovenská mení svoje sfarbenie“ komunikuje aj vynovený dizajn obalov produktov, ktoré majú za cieľ produkty žilinskej tresky ešte výraznejšie odlíšiť od konkurencie.

„Cieľom druhej vlny kampane je cez zobrazenie nášho vlajkového produktu naďalej zvyšovať znalosť značky Preto Ryba Žilina a zároveň odkomunikovať prebiehajúci redizajn obalov našich rybacích produktov ako aj samotného loga značky Preto Ryba Žilina,“ dopĺňa Michal Britvík, generálny riaditeľ Ryba Žilina.

„Treska ako produkt je u ľudí omnoho známejšia ako treska - živočíšny druh. Treska je na Slovensku skrátka kelímok. Z tohto paradoxu vychádza aj prírodopisný naratív, ktorý v komunikácii využívame. Pôsobí prirodzene vtipným dojmom. Je to niečo, čo sa nám osvedčilo už v prvej vlne a čo vnímame ako dlhodobú komunikačnú platformu,“ vysvetľuje Peter Baslík, creative director z Triad Advertising a dodáva, že redizajn obalov tresky sa tak v komunikácii stal ďalším evolučným krokom vo vývoji pomyselného živočíšneho druhu.

Kampaň je nasadená v online, rádiách a v printových médiách. Jej súčasťou bude nový prírodopisný rádio spot, v ktorom opäť účinkuje dlhoročný sprievodca dokumentárnymi filmami Igor Štefuca. Ryba Žilina bude zároveň využívať aj adaptovaný, už existujúci rádio spot z prvej vlny kampane, ktorý získal vo svojej kategórii ocenenie Strieborný klinec. Novinkou bude nasadenie spotov v rámci hudobnej streamingovej služby Spotify. Silnou súčasťou kampane bude aj opätovné nasadenie upraveného online videa s „Treskou slovenskou“ z prvej vlny kampane v rámci Youtube. Začiatkom druhej vlny opäť ožíva aj kampaňová microsite. Kampaň „Treska slovenská mení svoje sfarbenie“ trvá do konca novembra 2016.

Vizitka kampane:

Kampaň: Treska slovenská

Reklamná agentúra: TRIAD Advertising

Chief Creative & Strategy Director: Martin Woska

Copywriter: Pavol Paulenda

Creative director: Peter Baslík

Art director: Filip Lichtneker, Tomáš Rybár, Tomáš Pospíchal

Account manager: Lívia Sisková

Programmer: Dušan Subally

Zdroj: Ryba Žilina

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.