Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.10.2016, 12:48

Z Oriflame chcem spraviť sexi značku. Tvrdí jej nový šéf

Slovenský trh povedie Švéd, zo značky chce urobiť jednotku na trhu.

Z Oriflame chcem spraviť sexi značku. Tvrdí jej nový šéf
Zdroj: Oriflame

Vedenie medzinárodnej kozmetickej spoločnosti Oriflame na Slovensku prevzal od septembra Jonas Häggqist.

„Chcem dosiahnuť, aby bol Oriflame prvou voľbou slovenských žien a mužov, aby vedeli, že naše produkty sa dajú kúpiť jednoducho,“ vysvetľuje Jonas Häggqist. „Ďalej chcem, aby bol Oriflame najväčším priamym predajcom v oblasti kozmetiky a wellness produktov na Slovensku a aby ho ľudia vnímali ako luxus, ktorý si môžu dovoliť,“ dodáva s tým, že sa bude snažiť o to, aby sa značka stala viac mladistvou, sexi a cool.

Jonas Häggqist má tunisko-švédsky pôvod a v Oriflame pôsobí od svojich 24 rokov. Ambiciózny tridsiatnik vyštudoval ekonómiu a manažment vo Švédsku a vo Švajčiarsku. Po nástupe do práce pred ním stála veľká výzva – presadiť prírodnú švédsku kozmetiku v arabských krajinách. Šesť mesiacov práce spojenej s vybavovaním povolení na tuniských úradoch sa vyplatilo. Za tri roky dokázal nielen založiť tuniský Oriflame, ale aj zamestnať 40 pracovníkov a zaujať 20 000 ľudí, aby sa dali na kariérnu dráhu kozmetických poradcov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.