Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
20.10.2016, 12:40

Kofola štartuje Vianoce s kokosovou príchuťou

Na vianočne ladenej etikete sa objaví typické „zlaté" prasiatko s dvoma novými parťákmi - veveričkou a zajacom.

Kofola štartuje Vianoce s kokosovou príchuťou
Zdroj: Kofola

Tradičný československý kolový nápoj prichádza s úplne novou príchuťou a uvádza limitovanú vianočnú edíciu Kokos.

Stratégie kontaktovali spoločnosť Kofola s otázkou, ako bude nová limitovaná edícia komunikovaná. Keď nám spoločnosť poskytne informácie, či opäť použije známy TV spot s prasiatkom, správu budeme aktualizovať.

Na vianočne ladenej etikete sa objaví typické „zlaté" prasiatko z už tradičnej vianočnej reklamy na Kofolu s dvoma novými „parťákmi“ - veveričku a zajaca Limitovaná edícia Kokos dopĺňa ochutené Kofoly vo formáte 1,5 L (Vanilka, Marhuľa) a 2 L (Citrus, Višňová a Bez cukru)

Zdroj: Kofola

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.