Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.10.2016, 09:53

Home Credit mení po 20 rokoch logo

Pôvodný symbol bielej chladničky v novom logu nahradil smajlík.

Home Credit mení po 20 rokoch logo
Zdroj: Home Credit

Ako Stratégie informovala spoločnosť Home Credit, nové logo sa začne používať od novembra tohto roka. V roku 2017 odštartuje výmena loga v rámci celej skupiny Home Credit International.

Nové logo používa nové písmo a unikátny smajlík v písmene O názvu spoločnosti. Ten, podľa slov Jany Studničkovej, marketingovej riaditeľky spoločnosti Home Credit, vyjadruje základné hodnoty spoločnosti, kam patrí ľudskosť, priateľský prístup, férové jednanie a zrozumiteľnosť. „Výmena chladničky za úsmev má vystihnúť aj našu premenu z inštitúcie na rýchle peniaze na firmu plnú ľudí, ktorí rozumejú iným ľuďom - našim zákazníkom. Samozrejme, ak by to tak nebolo, nemohli by sme si podobné logo dovoliť. Pretože sme ale niekoľko posledných rokov venovali intenzívnej práci so zákazníckou skúsenosťou, veríme si, že zákazník náš ľudský prístup predovšetkým zažije, a nielen uvidí v logu.“

Symbol bielej chladničky v pôvodnom červenom obdĺžnikovom logu, vedľa názvu spoločnosti, odkazoval na dostupnosť a rýchlosť získania spotrebiteľských úverov.

„Trh sa v posledných rokoch výrazne zmenil a dnes sú rýchle a dostupné úvery štandardom. My v Home Credite sa preto stále viac zameriavame na budovanie vzťahov so zákazníkmi a inovácie. Oveľa širšie je tiež súčasné portfólio produktov. A preto sme chceli, aby aj naše logo správne vystihovalo dnešný Home Credit a jeho moderný a ľudský prístup k zákazníkom," dodáva Jana Studničková.

Nové logo Home Credit: Dvojriadkový variant

Zdroj: Home Credit

Nové logo Home Credit: Jednoriadkový variant

Zdroj: Home Credit

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.