StoryEditor

Tomáš Rosputinský ako kreatívny riaditeľ odchádza. THIS IS LOCCO prejde zmenami

07.11.2016, 06:34
Autor:
ebeb
„Bol to nevyhnutný krok, pripravoval som ho celý rok,“ hovorí. Naplno sa bude venovať projektu STAFFINO.

Vo vedení agentúry THIS IS LOCCO sa očakávajú zmeny. Spoluzakladateľ agentúry Tomáš Rosputinský odchádza z pozície kreatívneho riaditeľa. Naplno sa bude venovať vedeniu startupu STAFFINO, ktoré vznikalo ako spinoff pri reklamnej agentúre.

Boli to vzrušujúce 4 roky, keď sme v THIS IS LOCCO z nuly vybudovali kompetentný tím, ktorý dnes vedie kreatívu pre veľké značky. Posledných 12 mesiacov celý tím ukázal, že dokáže pracovať samostatne, získať klienta a udržať si ho dobrou robotou,“ hovorí Rosputinský pre Stratégie.

Podľa vyjadrení neodchádza zo štruktúry agentúry úplne. Naďalej sa plánuje venovať strategickému nastaveniu kreatívnych procesov, koučingu top kreatívnych ľudí v agentúre a rozvoju mladých talentov. Odchod sa pripravoval celý rok.

Od januára agentúra prechádza nastavením nových procesov riadenia, business developmentu či riadenia talentov. „Agentúra potrebuje iné riadenie, keď je v tíme 8 ľudí a iné, vyspelejšie, keď je v tíme ľudí 20 či 30. Od začiatku bolo naším cieľom dať agentúre pevné základy, nastaviť efektívne procesy a odovzdať ju do rúk skúseným a ambicióznym ľuďom. Aby sme si my vytvorili priestor na strategické plánovanie, rozvoj a rast agentúry v dlhšom časovom horizonte,“ vysvetľuje Rosputinský.

osobný archív

​Najbližší rok bude tím STAFFINO a tím THIS IS LOCCO zdieľať spoločné priestory. 

Odchod z pozície kreatívneho lídra v agentúre hodnotí ako nevyhnutný krok. „Nedokázal som už agentúre dávať toľko času, ako má zodpovedný kreatívny riaditeľ," priznáva a dodáva: "Exekutívu prebrali iní, ja chcem svoj limitovaný čas agentúre venovať teraz inak. So spoločníkom chystáme sériu noviniek, ktoré majú byť základom úspechov na ďalšie roky. Ako príklad uvediem nové interné new business oddelenie  či séria netradičných workshopov s mladými agentúrnymi talentmi. Cieľ je skombinovať naše vedomosti z reklamy s novými skúsenosťami, ktoré sme získali na našich ďalších nadnárodných projektoch a odovzdať ich do agentúry pre ešte efektívnejšiu prácu s lokálnymi klientmi.“

Tomáš Rosputinský založil so spoločníkom agentúru THIS IS LOCCO v roku 2012, kedy ju predstavili ako prvú crossline agentúru na Slovensku s ambíciou tvoriť komunikáciu, ktorá neoddeľuje online a offline. STAFFINO je dnes už trojročný projekt. Tím v ňom sa rozrástol z pôvodných 3 ľudí na 30 ľudí, ďalší ľudia sa stále hľadajú. Okrem Česka STAFFINO otvorilo prevádzku už aj v Turecku, Rumunsku, UAE, UK a US. Plánuje sa expanzia do DACH regiónu.

01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 02 - Modified: 2024-03-22 08:22:01 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO: Krátke kontrakty sú chorobou nášho biznisu, agentúry sú nonstop pod tlakom 03 - Modified: 2024-03-06 08:00:00 - Feat.: - Title: Môj kariérny sen je splnený: Pracujem v najlepšej agentúre 04 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov 05 - Modified: 2024-03-01 09:35:38 - Feat.: - Title: Vychovala ich nemocnica: deti s rakovinou sa v novej kampani menia na hiphoperov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 19:37