Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.11.2016, 11:42

Tesco mobile pokračuje aj na Vianoce s vtipom

Vianočnú kampaň pripravila reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy. Pozrite si TV spoty v predstihu.

Tesco mobile pokračuje aj na Vianoce s vtipom
Zdroj: Tesco Mobile

Tesco Mobile štartuje svoju vianočnú kampaň zajtra – 9. novembra a potrvá do 6. januára 2017. Jej primárnym cieľom je „využiť potenciál Vianoc a dostať najvýhodnejšie volania bez podmienok k čo najviac ľuďom, ktorým nie je jedno, koľko platia za telefonovanie. Sekundárnym, i keď o to náročnejším, cieľom je získať si trvalé „miesto v hlavách“ Slovákov tak, aby zákazník nezabudol pri rozhodovaní medzi alternatívami volaní a surfovania, že je tu Tesco mobile so svojou naj ponukou,“ hovorí pre Stratégie Alex Vlčko, manažér marketingu Tesco Mobile.

Primárnym posolstvom kampane je, podľa jeho slov, „komunikovať najvýhodnejšie volania do všetkých sietí bez podmienok iba za 3,9 centa – produkt Bodka. Sekundárnym posolstvom je komunikácia 4G siete pre všetkých klientov Tesco Mobile“.

Kampaň je nasadená v televíziách JOJ group a Markíza Group, využíva aj vybrané online médiá, Facebook a in-store rádio.

Vizitka kampane:

Názov kampane: Naj ponuky - existuje množstvo naj ponúk, ale len jedna je najvýhodnejšia a bez podmienok

Reklamná agentúra: Istropolitana Ogilvy

Art director: Viktor Mada

Creative director: Peter Darovec

Strategic director: Pavol Minár

Account director: Martin Toman

Account manager: Lenka Michálková

Creative team director: Rado Olos

Copywriter: Michal Belej 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.