StoryEditor

V Möbelixe straší. Hlavnou postavou novej kampane je duch domu Mia

09.11.2016, 12:28
Autor:
rmrm
Cieľom je spojiť značku Möbelix s inšpiráciami pre moderné bývanie.

Spoločnosť Möbelix prešla v priebehu posledných rokov zásadnými koncepčnými zmenami vo viacerých oblastiach – rozšírila sortiment, posilnila merchandising a instore marketing. Ako sa pre Stratégie vyjadrila Nicolla Gajdošová, Marketing manager, Möbelix CZ/SK, cieľom týchto zmien je posunúť vnímanie značky Möbelix ako moderného obchodu s inšpiráciami pre bývanie za výhodnú cenu. „Prostredníctvom e-comm a motivujúceho instore chceme byť partnerom pre každého, kto rozmýšľa o kúpe nábytku či doplnkov a dekorácií,“ približuje Nicolla Gajdošová.

Zmeny nastali aj v marketingovej komunikácii a súvisia so snahou viac osloviť mladšiu cieľovú skupinu. Výsledkom je nová kampaň „Duch domu Mia“, ktorá radí ľuďom ako si moderne zariadiť byt, či dom. Súčasťou komunikácie je aj nový Möbelix Blog, pomocou ktorého Mia inšpiruje novými trendami v oblasti nábytku a bývania a zároveň prináša DYI tipy na skrášlenie domova. Kampaň prebieha naprieč všetkými komunikačnými kanálmi.

Duch domu Mia, ktorá má 224 rokov sa predstavuje takto: Duchom som sa stala v najlepších rokoch môjho ľudského života, keď som mala 27. Akosi som zabudla, ako presne sa to stalo. Možno som sa stala obeťou svojej vlastnej nešikovnosti, či zvedavosti, pravdou je, že kvôli mottu „Žiadny risk, žiadna zábava“ som v živote často riskovala svoju hlavu alebo končatiny.

V tej dobe som pracovala ako služobná na jednom panskom sídle. Tam som sa starala nielen o upratovanie a utieranie prachu, ale tiež som veľmi rada premiestňovala a prestavovala nábytok – nie vždy k radosti môjho pána.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 11:53