Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.11.2016, 14:40

Case study: Ako víťazstvo Dominiky Cibulkovej vygenerovalo 450 tis. eur

Práve taká je hodnota mediálnych výstupov v priebehu dvoch dní, kedy Dominika oslavovala víťazstvo vo WTA Finals 2016.

Case study: Ako víťazstvo Dominiky Cibulkovej vygenerovalo 450 tis. eur
Zdroj: 1stCLASS AGENCY

Prečítajte si viac o projekte agentúry 1st CLASS AGENCY pre klienta Partners Group. Išlo o oslavu triumfu Dominiky Cibulkovej vo WTA Finals 2016 v Singapure, ktoré iniciovala samotná Dominika.

Východisková situácia/Komunikačná príležitosť: Sprostredkovateľská spoločnosť Partners Group SK je dlhoročným hlavným partnerom a sponzorom Dominiky Cibulkovej. Podporuje ju nepretržite, či má dobré alebo zlé obdobie už od prvých rokov jej profesionálnej kariéry. Za toto obdobie sa partnerstvo pretavilo do dôvery a vzájomnej podpory, čo po víťazstve vo WTA Finals 2016 v Singapure prinieslo z pohľadu reputácie zaujímavú komunikačnú príležitosť, iniciovanú samotnou Dominikou.

Dominika a jej team sa obrátili na Partners Group SK, že chce svoje veľké víťazstvo osláviť doma a s nimi, ako so svojim dlhoročným partnerom.

Riešenie: všetky zúčastnené strany spolu s agentúrou vymysleli jej príchod, stretnutie s médiami a fanúšikmi. Cieľom bolo pripraviť celý deň tak, aby niesol oslavnú atmosféru, prebiehal nenásilne, prirodzene a zároveň aby vytváral maximálny počet komunikačných momentov pre Dominiku a tiež pre prepojenie vzájomného partnerstva. Agentúra na toto všetko mala necelých 24 hodín a to v čase dušičiek a štátneho sviatku na Slovensku. Prvým príjemným momentom bol prílet do Viedne, kde ju už čakali novinári a obrandovaná limuzína. Na tlačovú konferenciu prišli všetky kľúčové médiá a konala sa pred logostenou viac ako pol hodinu, v niektorých prípadoch v priamom prenose. Dominika venovala následne takmer hodinu a pol svojim fanúšikom na autogramiáde opäť s brandingom logosteny a podpiskartičiek.

Výsledky PR kampane: Vďaka dôvere a dlhodobému partnerstvu priniesla táto komunikačná príležitosť Partners Group SK v priebehu dvoch dní viac ako 70 média výstupov v hodnote AVE viac ako 450 000 €. Príchod Dominiky lajkovalo na jej FB viac ako 51 000 fanúšikov.

V čom je projekt špecifický:Z komunikačného hľadiska potvrdzuje to, že PR a budovanie dobrých vzťahov je beh na dlhé trate a až keď je vzťah úprimný pomáha budovať dobrú reputáciu firmy. A takým príkladom je partnerstvo Partners Group SK a Dominiky Cibulkovej,“ hodnotí Katarína Remiaš, managing directorka 1st CLASS AGENCY.

Zdroj: 1stCLASS AGENCY

Zdroj: 1stCLASS AGENCY

Zdroj: 1stCLASS AGENCY

Zdroj: 1stCLASS AGENCY

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.